Performancing Metrics

ارائه گزارش ویژه مجلس از برنج‌های آلوده تا ۷ روز آینده | اتاق خبر
کد خبر: 312103
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1394 - 12:29
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه کارگروه ویژه‌ای در حال بررسی موضوع برنج‌های آلوده است، گفت: قرار است یک هفته دیگر نتیجه این جمع‌بندی به این کمیسیون ارائه شود.

اتاق خبر: عباس رجایی با بیان اینکه ما کارگروهی را تعریف کرده‌ایم که در حال بررسی موضوع برنج‌های آلوده و جمع بندی آن است، اظهارداشت: تاکنون گزارشی از این کارگروه به دست ما نرسیده است که بدانیم آیا برنج آلوده‌ای وارد شده یا اینکه برنج‌های وارداتی آلوده نبوده و در داخل آلوده و توزیع شده است؟

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بنابراین چون هنوز موضوع جمع بندی نشده است، نمی‌توان درباره آن اظهارنظر قطعی کرد.

رجایی تصریح کرد: طبیعی است که اگر در گزارش ارائه شده از سوی کارگروه مربوطه، مشخص و مسجل شود که چنین اتفاقی رخ داده است، باید وزیرجهادکشاورزی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  و مسئولان سایر دستگاه‌های مربوطه در کمیسیون حضور یابند و توضیحات خود را در این زمینه ارائه کنند تا بعد درباره آن نتیجه‌گیری کنیم.  

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشخص است گزارش کارگروه یاد شده، چه زمانی به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه می‌شود؟ افزود: گفته شده است یک هفته دیگر نتیجه این جمع‌بندی و بررسی‌ها به ما  ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مستندات موجود مورد بررسی قرار گیرد و جمع‌بندی شود، گفت: علاوه بر این، باید دستگاه‌‌های مختلف از جمله سازمان غذا و دارو، شرکت بازرگانی دولتی ایران، وزارت جهاد کشاروزی و گمرک نظرات خود را در این زمینه ارائه کنند.

رجایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا تاکنون مشخص نشده رانتی در واردات و توزیع این برنج‌ها وجود داشته است؟ اضافه کرد: اجازه دهید زمانی درباره این موضوع اظهارنظر کنیم که همه چیز قطعی شده باشد، چون درحال حاضر هر حرفی زده شود، غیرمستند است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید