Performancing Metrics

۵۳۲ پروژه توزیع برق استان زنجان افتتاح می شود | اتاق خبر
کد خبر: 312741
تاریخ انتشار: 8 بهمن 1394 - 04:57
همزمان با دهه فجر؛
مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال۵۳۲ پروژه توزیع برق استان زنجان به بهره برداری می رسد.

اتاق خبر- مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال۵۳۲ پروژه توزیع برق استان زنجان به بهره برداری می رسد.

 عادل كاظمی افزود: همزمان با آغاز سی وهشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی ۵۳۲ پروژه‌ی این شركت درقالب ۸۹ طرح بزرگ اعم از طرح‌های تامین برق مراكز بهداشتی، درمانی، آموزشی، كشاورزی، صنعتی ،مجتمع‌های مسكونی و همچنین افتتاح پروژه‌ ساختمان‌های اداری - رفاهی ،کاهش تلفات انرژی، روشنایی معابر و نیز اصلاح و بهینه‌سازی شبكه‌های توزیع برق استان با اعتباری بیش از ۱۰۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد‍.

کاظمی خاطرنشان كرد: از مجموع ۸۹ طرح بزرگ درسطح استان ، تعداد۶۲پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۳میلیارد ریال مربوط به شهرستان زنجان ونواحی ، تعداد ۱۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد ریال مربوط به شهرستان خدابنده ، تعداد۷ پروژه با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد و۴۰۰میلیون ریال شهرستان خرمدره و تعداد ۱۰پروژه با اعتباری بیش از ۱۰میلیارد ریال به شهرستان ابهر اختصاص یافته است.

مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان زنجان گفت: با به بهره برداری رسیدن طرح های مربوط به شركت توزیع نیروی برق استان زنجان  قابلیت اطمینان قریب به ۱۳ هزار و ۵۰۰كیلومتر شبكه توزیع برق در سطح استان زنجان  ارتقاء یافته و مردم شریف مناطق یاد شده از نعمت برق با كیفیت مناسب در تمامی سطوح بهره مند؛ و گام های موثری در توسعه استان برداشته می شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید