Performancing Metrics

مناقصات نفتی ایران اردیبهشت برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 314224
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394 - 12:33
معاون سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت با تکذیب امضای قرار‌داد این شرکت با لوک اویل تصریح کرد: قطعا روند امضای قرار‌داد ما به صورت مناقصه‌ای خواهد بود.


اتاق خبر: علی کاردر درباره‌ی انتشار خبری از سوی پایگاه خبری اویل پرایس مبنی بر امضای قرارداد سرمایه‌گذاری لوک اویل در دو میدان نفتی در ایران اظهار کرد: چنین قرار‌دادی را به طور کامل تکذیب می‌کنم.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی ادامه داد: لوک اویل به همراه بسیاری از شرکت‌های نفتی بین‌المللی دیگر برای مطالعه میادین ایران وارد کار شده‌اند و احتمالا این شرکت گزارش اولیه خود را از میدان تهیه کرده است.

اردیبهشت‌ زمان برگزاری اولین مناقصه

معاون سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت با تاکید بر این‌که هیچ‌گونه قرار‌داد پولی با لوک اویل بسته نشده، عنوان کرد: قطعا تمام قرار‌دادهای ما به صورت مناقصه‌ای خواهد بود.

وی همچنین درباره‌ی روند برگزاری مناقصه گفت: مناقصه یا در داخل کشور و یا در خارج برگزار می‌شود و احتمالا تاریخ اولین منابصه نیز اردیبهشت‌ماه است.

کاردر اظهار کرد: برگزاری مناقصه امری زمان‌بر است و لازم است اسناد و مدارک مربوط به آن آماده شده باشد.

این درحالی است که اویل پرایس اعلام کرده است که لوک‌اویل ظاهرا یک قرارداد شش میلیون دلاری را با شرکت ملی نفت ایران برای ازسرگیری توسعه دو میدان کلیدی در جنوب غربی ایران امضا کرده و کار در این میادین شروع شده است.

بر اساس این گزارش این شرکت نفتی روسی کار خود را در میدان چنگوله در بلوک اناران آغاز می‌کند که پیش از اجبار به خروج از این میدان به دلیل تحریم‌ها در آن فعالیت داشته است. میدان نفتی آذر دیگر یدان بوده است که روسیه پیشتر در آن فعال بود.

با وجود تکذیب خبر ورود لوک اویل و امضای قرارداد با این شرکت نفتی پیش از برگزاری مناقصه، پیش از این اخباری نیز مبنی بر قرارداد نفتی ایران برای میادین آزادگان و پارس جنوبی با توتال مطرح شد که آن نیز باتکذیب از سوی مسئولین مواجه شده بود.

نظرات
اصغر احدپور
| |
2016-02-02 13:36:14
بابک زنجانی از یادتون نره دعوتش کنید
ADS
ADS
پربازدید