Performancing Metrics

۳۲ تشکل سیاسی دارای مجوز در استان زنجان فعالیت دارند | اتاق خبر
کد خبر: 314637
تاریخ انتشار: 15 بهمن 1394 - 10:56
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر ۳۲ تشکل سیاسی فعال دارای مجوز در استان وجود دارد.

اتاق خبر- معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر ۳۲ تشکل سیاسی فعال دارای مجوز در استان وجود دارد.

حمید رضا شهبازی در جلسه نقش احزاب، گروه‌های سیاسی و تشکل‌های صنفی در فرصت‌های پسابرجام و تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود:  فضای سیاسی استان در راستای برگزاری انتخابات مناسب است و هم افزایی خوبی در استان زنجان وجود دارد و اگر نقدی را شاهد هستیم در راستای توسعه استان بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۲ تشکل سیاسی فعال دارای مجوز در استان وجود دارد افزود: در حال حاضر  ۲۸ تشکل فرعی در شهرستان ها هستند و ۲۳ تشکل صنفی و حرفه ای داریم و ۱۶ تشکل کارگری و همچنین ۲۹ تشکل کارفرمایی و   ۳۷ تشکل شورای های اسلامی کار  نیز در سطح استان فعالیت دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر ۶۴ نشریه در استان زنجان مجوز فعالیت دارند که ۳۸ مورد از آن ها فعال هستند.

شهبازی افزود: امید می رود در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر در فضای سیاسی کشور محقق شود و شاهد حضور پررنگ و پرشور آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگارن رهبری باشیم.

مدیر کل سیاسی استانداری زنجان نیز با بیان اینکه ۱۸۷ نفر در ابتدا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد سه نفر انصراف دادند .

بهروز مهدوی با بیان اینکه با رأی هیئت نظارت  ۱۰۰ نفر تایید شدند افزود: در دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنندگان ۸۷ نفر بودند که در این انتخابات رشد ۵. ۱ برابری را شاهد هستیم. 

وی ادامه داد: بانوان دواطلب شرکت کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره قبل هشت نفر بود که در این دوره به ۲۶ نفر رسید. میانگین سنی افراد نیز کاهش یافته به گونه ای که ۱۱۱ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۵ سال هستند.

مهدوی  همچنین از تایید چهار کاندیدا در مجلس خبرگان رهبری برای استان زنجان خبر داد .

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید