Performancing Metrics

پیروزی پترو و نفت آبادان بر شهرداری‌چی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 314813
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1394 - 13:36
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال/
تیم‌های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان به ترتیب بر تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری گرگان غلبه کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، مردان مهران شاهین‌طبع عصر امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت از تیم شهرداری اراک پذیرایی کردند.

در این دیدار که از هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال و به قضاوت حسن نیکخواه، صادق قنبری و رامین فتحی برگزار شد 5 بازیکن آغاز کننده برای تیم پتروشیمی بندر امام را ادگارد سوسا، بهنام یخچالی، میثم میرزایی، سعید داورپناه و آرمان زنگنه تشکیل می‌دادند.

در آن سوی میدان نیز مجید صالحی، محمد زارعی، محمد امجد، اصغر کاردوست و بوژان زونتکو پنج بازیکنی بودند که محمد کسایی‌پور به عنوان آغازگر دیدار برای تیم شهرداری اراک به زمین فرستاد.

در کوارتر نخست ابتدا بندر امامی‌ها بودند که به امتیاز رسیدند و از حریف اراکی خود پیش افتادند اما در ادامه شهرداری‌چی‌ها امتیازات از دست رفته را جبران کردند و تا واپسین ثانیه‌های این کوارتر 18 بر 16 پیش بودند اما در آخرین ثانیه پرتاب سه امتیازی و زیبای حامد حسین‌زاده باعث شد تا نتیجه با حساب 19 بر 18 به سود پتروشیمی رقم بخورد.

در کوارتر دوم نیز موسی نبی‌پور در همان ابتدا سه پرتاب سه امتیازی به ثمر رساند تا فاصله امتیازات پتروشیمی از میهمان اراکی‌اش افزایش پیدا کند. در این کوارتر پترو 26 بر 15 نتیجه را به سود خود رقم زد تا نیمه نخست با حساب 45 بر 33 به نفع مردان شاهین‌طبع به پایان برسد.

اما در نیمه دوم و کوارتر سوم اراکی‌ها اختلا امتیازات را کاهش دادند و زنگ خطر را برای مهران شاهین‌طبع و تیمش به صدا درآوردند. این کوارتر با نتیجه 28 بر 20 به سود شهرداری اراک و در مجموع با نتیجه 65 بر 61 به سود پتروشیمی بندر امام خاتمه پیدا کرد.

در کوارتر چهارم اما شاگردان شاهین‌طبع مجدداً نبض بازی را در دست گرفته و با رقم زدن نتیجه 17 بر 10 در این کوارتر، در نهایت با حساب 82 بر 71 به پیروزی رسیدند.

تیم پتروشیمی بندر امام با این پیروزی 40 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی یکه‌تازی می‌کند.

در دیگر دیدار این هفته نیز پالایش و پخش آبادان از شهرداری گرگان پذیرایی کرد و موفق شد با نتیجه 83 بر 68 حریف خود را با شکست بدرقه کند.

نفت آبادان با این پیروزی 38 امتیازی شد و پس از شیمی‌در تهران همچنان در رده سوم جدول قرار دارد.

مردان مهران شاهین‌طبع در ادامه این رقابت‌ها و در هفته بیست و ششم مسابقات دوشنبه هفته آینده در دیداری حساس در سالن حکیمیه تهران به مصاف تیم دانشگاه آزاد خواهند رفت.

تیم پالایش نفت آبادان نیز در دیگر دیدار حساس این هفته از رقابت‌ها میهمان تیم رده دومی شیمیدر تهران خواهد بود.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید