Performancing Metrics

ربیعی از بخشودگی مالیاتی شرکت هایی که نیروی بیشتری اشتغال کنند خبر داد | اتاق خبر
کد خبر: 316584
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1394 - 06:21
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تصویب هیات دولت، شرکت هایی که به تایید این وزارتخانه نیروی بیشتری استخدام کنند از بخشودگی مالیاتی برخوردار می شوند.

 

اتاق خبر: علی ربیعی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: موضوع اشتغال و حمایت از آن مورد تاکید دولت قرار دارد و برنامه ریزی ها بر اساس برش استانی، منطقه ای و محلی در نظر گرفته شده که برای سال آینده در سطح محلی و زنجیره ای کردن خوشه های صنعتی تحول ایجاد خواهد کرد.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ وی اظهار داشت: اشتغال بزرگ به زودی رخ نخواهد داد چون باید سرمایه گذاری صورت بگیرد و به تولید برسد تا حلقه های پایین شغل ایجاد کنند.
ربیعی افزود: طرح های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و گردشگری از مهم ترین کانون ایجاد اشتغال هستند و اقداماتی در زمینه درمان به منظور اشتغال صورت گرفته که هنوز قطعی نشده است.
وی همچنین گفت: دولت در نظر دارد برای سال آینده فاصله حقوق بازنشستگی کشوری را به حد قابل قبولی برساند، اگرچه بار مالی زیادی دارد ولی در مرحله اجرا قرار دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: این طرح فقط برای بازنشستگان خواهد بود چرا که از خط و مرز پایین تری در زمینه حقوق قرار نگیرند و این طرح برای سازمان تامین اجتماعی هفت هزار و 500 میلیارد تومان بار مالی خواهد داشت.
وی درمورد وضعیت انجمن صنفی روزنامه نگاران نیز گفت: این مساله موضوعاتی حقوقی و پیچیدگی هایی را دارد که در حال پیگیری هستیم و از نظر ما افراد با هر گرایشی حق دارند انجمن خود را داشته باشند.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مشکلاتی که برای این انجمن به وجود آمده است بر اساس شکایتی بود که از سوی وزارتخانه در دولت گذشته صورت گرفت و دادگاه حکمی را صادر کرد که تغییر آن سخت است و بنده برای تغییر آن سه بار با بالاترین مقام قضایی گفت وگو کرده ام ولی موضوعی حقوقی است که دارای پیچیدگی های خود است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید