Performancing Metrics

مردم اصفهان حماسه حضور آفریدند | اتاق خبر
کد خبر: 316839
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394 - 08:34
امروز بار دیگر فرزندان کشور به صحنه انقلاب آمدند و با تکرارحماسه پرشکوه اقتدار ملت این پیام را در گوش جهان مخابره کردند که بند بند وجود آرش‌های وطن تقدیم میهنمان ایران باد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، از ساعت ۹ صبح روز پیروزی انقلاب اسلامی در زمستان سرد ۹۴، مردم انقلابی و ولایت‌مدار نصف‌جهان هم‌زمان با سراسر کشور، به میدان ‌آمدند و بار دیگر حماسه‌ای از حضور پرشکوه و همیشگی ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت را با گام‌های استوار و فریادهای دشمن‌شکن خود رقم زدند.

حضوری که تلالویی پرنور از حضور این مردم در انتخابات روز هفتم اسفندماه است و خط بطلان می‌کشد بر اندیشه دشمنانی که با سخن‌پراکنی‌های بیهوده قصد داشتند این مردم را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و از مهر دار کردن شناسنامه‌هایشان در روز انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی نا امید کنند.

مردم اصفهان همگام با ملت ایران در سرتاسر کشور با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این مسئله را فریاد زدند که در هر دوره‌ای حتی در زمان پسابرجام نیز از ماهیت اصلی استکبار جهانی غافل نیستند.

زینب جهاندار بانویی است که با دو کودک خردسال در حال حرکت از میدان حافظ به سمت میدان امام خمینی (ره) است؛ وی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروز هر جا را نگاه می‌کنم مادران و پدرانی را می‌بینم که دست در دست کودکان، نوجوانان و جوانان پا به میدان امام خمینی (ره) گذاشته‌اند.

وی افزود: کودکان ما بسیار هوشیارتر از والدین خود هستند، بسیاری از این بچه‌ها خود با زبان شیرین کودکانه از والدین خود می‌خواهند که آنها را به راهپیمایی بیاورند درست همانند کودکان چهار و شش ساله من که از چند شب قبل از من قول گرفتند که آنها را به این مراسم بیاورم.

این بانوی ۲۸ ساله ابراز داشت: ما زمان انقلاب را به درستی درک نکردیم اما همیشه از زبان پدران و مادران و پدربزرگ و مادربزرگ‌های خود درباره انقلاب و دوران دفاع مقدس شنیده‌ایم و همین راه را نیز برای تربیت فرزندان خود ادامه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: ما فدایی ولایت هستیم، رهبر انقلاب بارها درباره نفوذ دشمن هشدار دادند؛ می‌خواهم به مسئولان بگویم که ما قدردان زحمات آنها در به ثمر رساندن مذاکرات و اجرای برجام هستیم اما هوشیاری ملت ایران باعث می‌شود که در هیچ دورانی ماهیت استکباری برخی کشورها را فراموش نکرده و همواره گوش به زنگ باشیم.

شادی کودک خردسال چهار ساله خانم جهاندار نیز با زبان شیرین کودکانه خود می‌گوید: رهبرم دوستت دارم، می‌خواهم بگویم که به خاطر تو به راهپیمایی آمدم؛ دوستتت دارم.

در میان این جمعیت حضور پرشور کودکان و نوجوانانی که تمام صورت خود را به شکل پرچم ایران نقاشی کرده بودند و یا پرچم ایران را بر پیشانی دارند در کنار پیرمردان و پیرزنانی که تکیه بر عصا زده اما نور ایمان آنها به آرمان‌های دینی گرمی خاصی به هوای سرد راهپیمایی امسال می‌بخشید بسیار چشم‌نواز است.

در طول مسیرهای برگزاری مراسم و میدان امام (ره) نیز ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی به چشم می‌خورد که نشان از حضور پررنگ اقشار مختلف مردم، اصناف و گروه‌های مختلف سیاسی در اصفهان در راهپیمایی امسال داشت.

شایقی جانبازی است که با در دست داشتن عکسی از رهبر معظم انقلاب و چفیه بر دوش پا به میدان نهاده است.

وی اشاره‌ای به جمعیت حاضر در میدان امام خمینی (ره) می‌کند و به خبرنگار مهر می‌گوید: ملت ایران به دشمنان اثبات کردند که هرچه تهدیدها و دشمنی‌های مستکبران چه آشکار و چه پنهان با ملت ایران بیشتر شود در عوض وحدت و انسجام ملت ایران نیز روزافزون‌تر می‌شود.

 این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس ابراز داشت: دوستی داشتم که همیشه می‌گفت پیام من را به نسل‌های بعدی برسانید؛ من زن جوان و کودکان خردسال خود را برای دفاع از این مرز و بوم و دفاع از ولایت‌فقیه به خدا سپردم و به جبهه آمدم؛ به خدا قسم روز قیامت جلوی شما را می‌گیرم اگر روزی مدافع ولی‌فقیه زمان نباشید و آسیبی به ولایت‌فقیه برسد.

وی افزود: ایشان این مطلب را در وصیت‌نامه خود نیز آورده است و من هر گاه یاد صدای وی در زمان بیان این جملات می‌افتم بر خود می‌لرزم وقتی تصور می‌کنم ممکن است کوچک‌ترین اشتباه ما در دفاع از ولایت دامن‌گیرمان شود؛ امیدواریم تا پایان در راه انقلاب و ولایت‌فقیه باقی بمانیم و به آرمان‌های شهدا و امام خمینی (ره) وفادار باشیم.

امروز سیل مردم دیار زنده‌رود همگام با ملت ایران حماسه‌ای از جنس جان‌بر کف اخلاص نهادن آرش‌ها، پهلوانی رستم‌ها، بزرگمردی جنگلی‌ها، رشادت ستارخان و باقرخان، فریاد استکبارستیزی مدرس‌ها و هزاران حماسه‌آفرین طول تاریخ ایران نقش کردند و غریوی از  جنس ولایت‌مداری و رشادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس در راه، دین، میهن و رهبر  را بار دیگر بر پهنه آسمان اصفهان فریاد کشیدند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید