Performancing Metrics

5 نامزد دیگر مجلس در لیست اصولگرایان فارس جای گرفتند | اتاق خبر
کد خبر: 317747
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 21:53
مجید فروردین:
مجید فروردین، اسامی پنج نامزد دیگر مجلس شورای اسلامی جای گرفته در لیست شهرستان‌های این جبهه را اعلام کرد.

مجید فروردین اظهار داشت: نامزدهای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پنج شهرستان دیگر فارس جای گرفته شده در لیست جبهه متحد اصولگرایان این استان نیز امروز مشخص شدند.

وی نامزدهای مجلس برگزیده‌شده در لیست جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان‌های آباده، لامرد و مهر، داراب، استهبان و نی‌ریز و مرودشت را معرفی کرد و اضافه کرد: سید ابراهیم حسینی، سید موسی موسوی، جواد عسکری، فرهاد طهماسبی و محمدمهدی برومندی نامزدهایی هستند که به ترتیب برای این شهرستان‌ها در استان فارس در لیست این جبهه جای گرفته‌اند.

پیش‌ازاین نیز اسامی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان فارس در شهرستان‌های اقلید، فیروزآباد، قیروکارزین، جهرم، سپیدان، فسا، کوار، خرامه و سروستان اعلام شده بود.

نامزدهای برگزیده‌شده جبهه متحد اصولگرایان فارس در این شهرستان‌ها به ترتیب الیاس طاهری، سید یونس موسوی سرچشمه، محمدرضا رضایی، احمد اسفندیاری، محمد دوگانی و داریوش اسماعیلی را شامل می‌شوند.

تاکنون اسامی چهار نامزد سومین حرم اهل‌بیت (ع) شیراز، شهر راز، تاکنون از سوی جبهه متحد اصولگرایان فارس مشخص و اعلام‌نشده که با توجه به تأخیر طولانی آن، متدینان و مؤمنان ولایتمدار و انقلابی این کلان‌شهر پرآوازه را دچار نگرانی‌هایی کرده به‌نحوی‌که همگان رمزوراز پیروزی این جریان فکری اصیل و ریشه‌دار را در این برهه تنها وحدت و ازخودگذشتگی می‌دانند.

منبع: فارس

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید