Performancing Metrics

اولین شاسی‌ بلند مازراتی | اتاق خبر
کد خبر: 319633
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1394 - 18:16
مازراتی لوانته معرفی شد؛
اولین خودروی شاسی بلند مازراتی با نام لوانته معرفی شد. پس از پورشه، جاگوار و بنتلی، نوبت به مازراتی رسید تا بازار خودرو‌های شاسی بلند را هدف قرار دهد و خودروی جدید خود را معرفی کند.

اتاق خبر - مازراتی تصاویر رسمی لوانته (Levante) را پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ معرفی کرد. اولین شاسی بلند این تولید کننده‌ی مطرح ایتالیایی بر پایه‌ی پلتفرم مشترک گیبلی و کواتروپورت تولید شده است. 

مازراتی لوانته

معماری دیفرانسیل عقب لوانته در کنار قوس بخش انتهایی بدنه‌‌ی آن در نگاه اول یاد‌آور جاگوار اف-پیس (F-Pace) است. خروجی‌های هوای سه گانه در کنار خودرو، ستون سی ذوزنقه‌ای شکل، پنجره‌های بدون فریم، جلو پنجره‌ی شش وجهی عظیم و ورودی هوای گسترده شده در سرتاسر سپر جلو، مهم‌ترین مشخصه‌های طراحی بدنه‌ی لوانته است. طرح کشیده‌ی چراغ‌های جلو نیز تا حدودی یاد‌آور طراحی بی‌ام‌و سری ۳ است.

مازراتی هنوز اطلاعاتی در خصوص پیشرانه‌ی لوانته منتشر نکرده است. اما به احتمال زیاد شاهد استفاده از پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر توروبوشارژ فراری با حداقل توان ۳۵۰ اسب بخار، در این خودرو باشیم. جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته، در کنار سیستم تعلیق بادی و سیستم چهارچرخ محرک از سایر مشخصات کراس‌اوور مازراتی است. 

طبق ادعای مازراتی تولید لوانته در کارخانه‌ی میرافیوری شهر تورین آغاز شده است و تحویل خودرو به مشتریان به زودی در سال جاری آغاز خواهد شد. مازراتی هنوز برچسب قیمتی لوانته را اعلام نکرده است.

منبع: زومیت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید