Performancing Metrics

اصناف خرده فروش برای استفاده از صندوق فروش نیازمند آموزش هستند | اتاق خبر
کد خبر: 319718
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 17:18
رئیس اتاق اصناف تبریز:
هاشمی بر لزوم آموزش صنوفِ خرده فروش برای اجرایی شدن طرح سامانه نصب صندوق مکانیزه فروش تاکید کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از اتاق اصناف ایران، رئیس اتاق اصناف تبریز در مورد اجرای سیستم صندوق مکانیزه فروش در اصناف گفت: کماکان نصب و اجرای صندوق مکانیزه فروش در واحدهای صنفی پیگیری می شود و احتمالا در سال آینده بخش اعظمی از اصناف به صندوق مکانیزه فروش مجهز خواهند شد.
میرحبیب هاشمی به هماهنگی های اتاق اصناف تبریز با اداره دارایی برای اجرایی شدن سامانه صندوق های مکانیزه فروش اشاره کرد و افزود: خرده فروشان برای نصب صندوق مکانیزه فروش در واحدهای صنفی خود پیگیر هستند اما در این زمینه به آموزش های کافی نیاز دارند.
وی همچنین با تاکید بر تجهیز رایگان اصناف به صندوق مکانیزه فروش و استقبال صنوف از این گفت: هم اکنون زرگران تبریز از تجهیز به صندوق مکانیزه فروش استقبال قابل توجهی کرده اند ضمن اینکه اغلب فروشگاه های بزرگ در تبریز هم واحدهای صنفی خود را مجهز به صندوق فروش کرده اند.
وی در ادامه ضمن ارائه این پیشنهاد که باید اصناف خرده فروش از نصب صندوق مکانیزه فروش معاف می شدند، افزود: در شرایط کنونی، اصناف خرده فروش نیازمند آموزش کافی برای کار با صندوق فروش هستند و باید آموزش صنوف در این زمینه جدی گرفته شود تا آنها از عهده ی اداره واحدهای صنفی برآیند.
هاشمی در عین حال بر این نکته نیز تاکید کرد که صندوق مکانیزه فروش موجب شفاف سازی معاملات و مالیات در کشور خواهد شد.

منبع: اتاق اصناف ایران

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید