Performancing Metrics

کفاشیان: می دانید که، عادت دارم نگویم به کی رای دادم | اتاق خبر
کد خبر: 321588
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 22:18
خبرآنلاین نوشت: مدت زمان کوتاهی کافی است تا همه متوجه شوند کفاشیان به چه کسی رای داده است.

اتاق خبر - علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات فیفا دوباره رای داد و این بار هم سعی می کند رای اش را مخفی نگه دارد. او دوره قبل هر چه تلاش کرد رای به بن همام قطری را پنهان کند، موفق نشد و اتفاقا وقتی بلاتر این موضوع را فهمید، فدراسیون فوتبال ایران منزوی کرد.

 

این بار کفاشیان قبل از انتخابات در مصاحبه ای شفاف گفت: «من به شیخ سلمان رای می دهم.» ولی جالب اینجاست وقتی بعد از انتخابات خبرنگاران از او سوال کردند به چه کسی رای دادید، گفت: «به یکی رای دادم دیگر.» حالا او در پاسخ به این سوال خبرآنلاین که انتخاب شما چه کسی بود، می گوید: «می دانید که، من عادت دارم نگویم به کی رای دادم. به خاطر همین هر چقدر هم سوال بپرسید جواب تان را نمی دهم.»


این بازی متناقض کفاشیان است. قبل از انتخابات می گوید شیخ سلمان، حالا که اینفانتینو رای آورده می گوید، نمی گوید به چه کسی رای داده. این حربه همیشگی کفاشیان است. دوره قبل هم وقتی به بن همام بازنده رای داد، رای خود را پنهان کرد ولی خیلی زود رسانه ها با رفتار فیفا و بلاتر متوجه شدند او چه کرده. حالا هم زمان زیادی لازم نیست تا مشخص شود رای او به چه کسی بوده است.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید