Performancing Metrics

ویژگی‌های اصلی مورد انتظار ویندوز ۱۰ در بروزرسانی ماه ژوئن | اتاق خبر
کد خبر: 323439
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1394 - 06:33
یک بروزرسانی بزرگ برای ویندوز 10 در راه است که احتمالا در ماه ژوئن سال میلادی جاری شاهدش خواهیم بود. نام کد این آپدیت Redstone است و گفته شده که در آن چندین قابلیت جدید به سیستم عامل مورد اشاره اضافه خواهد شد

اتاق خبر - این موارد باعث همگرایی بیشتر حالت‌های مختلف سیستم‌عامل از جمله رایانه‌های رومیزی، ایکس‌‌باکس‌ و تلفن‌های هوشمند می‌شود. گزارش جدیدی که در این‌باره منتشر شده همچنین به این نکته‌ اشاره دارد که دومین بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰همین آپدیت خواهد بود.

دومین بروزرسانی بزرگ در بخش قابلیت‌ها با نام کد Redstone 2 بر اساس گزاراشات منتشر شده، قرار است در اواخر سال ۲۰۱۶ و اوایل بهار ۲۰۱۷ عرضه شود. در این آپدیت نیز شاهد چندین ویژگی جدید خواهیم بود که همانند بروزرسانی سری اول Redstone چند قابلیت و بهبود مهم را به دنبال خواهد داشت.

گفته شده اولین بروزرسانی Redstone به طور بسیار شدیدی بر روی اپلیکیشن‌های گسترده تمرکز دارد که این امر با ارایه اپلیکیشن‌های بیشتر در ویندوز استور برای ایکس‌باکس وان و نیز به صورت پورت شده در سایر پلتفرم‌ها محقق خواهد شد. همچنین تمرکز بیشتری بر روی بازی‌های AAA گسترده بین رایانه‌های رومیزی و کنسول ایکس‌باکس قرار است ایجاد شود که این مورد را ردموندی‌ها از قبل شروع کرده‌اند.

اینکه در Redstone 2 دیگر باید چه چیزهایی را انتظار داشته باشیم زیاد مشخص نیست. اگر هرگونه ویژگی و قابلیت مورد انتظاری که در سری اول Redstone انتظار داریم به موقع بپیوندند، در این آپدیت دیده نشوند، به احتمال بسیار زیاد می‌توانیم سال آینده در سری دوم آپدیت یاد شده شاهد آن‌ها باشیم. همچنین ممکن است Redstone 2 تمرکز بسیار زیادی بر روی اپلیکیشن‌های اصلی ویندوز ۱۰ داشته باشد.

بر اساس آنچه تاکنون مشخص شده، مایکروسافت به صورت رسمی تا به این لحظه هنوز هیچ کدام از گفته‌های بالا را تایید نکرده است. ویندوز ۱۰ زمانبندی شده تا در این تابستان یک بروزرسانی بسیار بزرگ را دریافت کند، بنابراین بهتر است منتظر بمانیم تا به وقتش ببینیم این غول نرم‌افزاری بزرگ چه برای سیستم‌عامل جدید خود آماده کرده است. همچنین با نزدیک شدن به زمان عرضه این بروزرسانی قطعا خبرها و اطلاعات بیشتری از آن بدست خواهد آمد.

منبع: آی تی رسان

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید