Performancing Metrics

مراجعات حضوری به شعب تامین اجتماعی نزدیک به صفر می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 323924
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 23:55
تا دو سال آینده
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تا دو سال آینده مراجعات حضوری به شعب تامین اجتماعی نزدیک به صفر می‌شود.

اتاق خبر- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تا دو سال آینده مراجعات حضوری به شعب تامین اجتماعی نزدیک به صفر می‌شود.

یونس خسروانی عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور ارتقای خدمات تامین اجتماعی صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز شاهد ارائه خدمات متنوعی در استان هستیم.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بهبود خدمات تامین اجتماعی در شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش ویژه مدیریت و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان جم شاهد رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از تلاش همه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم خبر داد و اضافه کرد: افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، یک جامعه بزرگ را شامل می‌شود.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به مردم، بیان کرد: تامین اجتماعی شهرستان جم نیز از شعب ممتاز استان بوشهر است و ظرفیت بسیار خوبی نیز برای ارتقا دارد.

خسروانی با اشاره به تاکید مردم و مسئولان شهرستان جم برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان جم، پیگیری‌های لازم را در این زمینه داریم و از همه ظرفیت‌ها نیز برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به واگذاری بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی به کارگزاری‌ها و برون‌سپاری خدمات، افزود: اقدامات لازم برای حذف مراجعات حضوری در حال انجام است و تا دو سال آینده مراجعات حضوری به شعب نزدیک به صفر می شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید