Performancing Metrics

تحت پوشش قرار گرفتن 10 میلیون کارگر حاشیه‌نشین | اتاق خبر
کد خبر: 324380
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1394 - 20:05
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساماندهی 10 میلیون کارگر و حاشیه‌نشین و خدمت‌رسانی به 30 میلیون روستایی را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در دولت تدبیر و امید می‌داند.

اتاق خبر: علی ربیعی امروز همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان یزد در جلسه شورای اداری شهرستان بافق و شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به برجام و انتخابات هفتم اسفند ماه، اظهار کرد: برجام و انتخابات دو دستاورد بزرگ و حائز اهمیت هستند و بعد از عبور از این دو واقعه مهم، باید به وحدت و همدلی برسیم.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی با تاکید بر این که امروز وحدت و همدلی مهم‌ترین نیاز کشور است و در همه لایه‌های اجتماعی نیاز به وحدت و همدلی احساس می‌شود، بیان کرد: در شرایط فعلی، کشور تنها در سایه وحدت و همدلی به پیشرفت و توسعه دست پیدا می‌کند.

وزیر تعاون در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال بسیار سختی را به لحاظ اقتصادی در کشور گذراندیم و دولت موفق شد با همه سختی‌ها، میزان دستمزد کارگران را افزایش دهد.

ربیعی افزود: در شرایطی که میزان تورم در دو سال گذشته 15 درصد بوده است، دولت موفق شد حدود 22 درصد، دستمزد کارگران را بیشتر از تورم افزایش دهد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این وزارتخانه در طول دو سال گذشته، عنوان کرد: ساماندهی 10 میلیون کارگر و حاشیه‌نشین و خدمت‌رسانی به 30 میلیون روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان افزایش دفترچه‌های بیمه‌های روستایی نیز نشان از توجه به ویژه به سلامت روستاییان و تخصیص اعتبارات در این زمینه است.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد حذف یارانه‌ها نیز عنوان کرد: هم اجرا و هدفمندی یارانه‌ها و هم حذف برخی یارانه‌ها، یک طرح ملی است اما رسانه‌ها آن را به پای دولت می‌نویسند.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید