Performancing Metrics

پیشنهاد تولید برق از مزارع کشاورزی ایران | اتاق خبر
کد خبر: 326430
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 14:49
وزیر کشاورزی، توسعه روستایی و محیط زیست قبرس با بیان اینکه در بخش کشاورزی باید به بحث محیط زیست نیز توجه شود گفت: تولید برق از انرژی‌های تجدید پذیر را باید مورد توجه قرار داد .

 

اتاق خبر: وزیر کشاورزی، توسعه روستایی و محیط زیست قبرس با بیان اینکه در بخش کشاورزی باید به بحث محیط زیست نیز توجه شود گفت: تولید برق از انرژی‌های تجیدی پذیر را باید مورد توجه قرار داد به طوری که از مزارع کشاورزی ایران نیز می‌توان برق تولید کرد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ نیکوس ظهار کرد: به دنبال همکاری‌ها و مبادله اطلاعات خود با ایران در بخش مختلف کشاورزی از جمله دامپروری هستیم.

وی افزود: در آینده نزدیک یادداشت تفاهمی با ایران در زمینه مبادله دانش دامداری و تقویت قدرت بار‌ وری حیوانات  به امضا می‌رسانیم و تصمیم داریم تا در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی همکاری داشته باشیم.

وزیر کشاورزی، توسعه روستایی و محیط زیست قبرس با اشاره به اینکه در حال آماه سازی مفاد این یاداشت تفاهم هستیم، ادامه داد: ایران منابع طبیعی فراوانی داشته، کشوری ثروتمند و دارای مردمی با فرهنگ غنی است که این شرایط چشم انداز روشنی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

نیکولاس در خصوص زمینه‌های همکاری دو کشور در بخش کشاورزی اظهار کرد: برای همکاری با ایران باید زمینه های همکاری کشف شود و مشخص کنیم که دو طرف در چه بخش‌هایی لازم است همکاری کنند تا در کشاورزی ایران تغییر ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی باید به بحث محیط زیست نیز توجه شود تصریح کرد: تولید برق از انرژی‌های تجیدی پذیر را باید مورد توجه قرار داد به طوری که می توان از مزارع کشاورزی نیز برق تولید کرد.

نیکوس با تاکید بر لزوم ارتقاء سیستم‌های آبیاری بخش کشاورزی گفت: آبیاری‌های در زمین‌های کشاورزی باید برای رسیدن به کشاورزی پایدار انجام شود و ما در این زمنیه‌‌ها با ایران صحبت می‌کنیم.

94109

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید