Performancing Metrics

بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در شیراز و تبریز احداث می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 330334
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 09:59
تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در شیراز و تبریز با یکی از شرکت های بزرگ بیمارستان ساز و معتبر جهانی به امضا رسید.

اتاق خبر: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته با سازمان تأمین اجتماعی همراه با هیاتی متشکل از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی کشور به منظور انعقاد تفاهم نامه بیمارستان های ۳۲۰ تختخوابی شیراز و ۳۲۰ تختخوابی تبریز با شرکت VAMED که یکی از شرکت های بزرگ بیمارستان ساز و معتبر جهانی است به کشور اتریش سفر کرد.

علی مقدس زاده در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت اتریشی VAMED اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور ساخت دو بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی در شهرهای شیراز و تبریز میان شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران و شرکت VAMED اتریش به ارزش تقریبی دویست میلیون یورو به امضا رسید و هر دو پروژه با استفاده از فاینانس خارجی اجرا خواهد شد.

در همایش اقتصادی  ایران و اتریش که همزمان با سفر هیأت تجاری و اقتصادی ایران به اتریش در محل اتاق اقتصاد اتریش برگزار شد، به غیر شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران هفت شرکت ایرانی دیگر نیز با شرکت های اتریشی در حضور روسای اتاق های بازرگانی دو کشور تفاهم نامه امضا کردند.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید