Performancing Metrics

اقدام وعمل بايد بیش از پیش مدنظر قرار گيرد | اتاق خبر
کد خبر: 330792
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 15:59
رئيس عقيدتی سياسی وزارت دفاع با بیان اینکه ناتوی فرهنگی دشمن برای ترويج ابتذال اخلاقی در جامعه اسلامی ايران است، گفت: اقدام و عمل بايد بيش از پیش مدنظر قرار گيرد.

اتاق خبر:حجت‌الاسلام محمدحسن قندهاري ‌در ديدار نوروزي با كاركنان سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع و رده‌هاي تابعه ‌با اشاره نامگذاري سال ۹۵ به نام «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» و ‌‌فرمايشات مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام رضا (ع) اظهار داشت: اقدام و عمل در سازمان عقيدتي سياسي و در تمام حوزه‌هاي كاري بايد بيش از پيش مدنظر قرار گيرد.

وي ‌‌با اشاره به توجه مقام معظم رهبري به مسائل اقتصادي در نامگذاري سال‌ها خاطرنشان كرد: در ايران اسلامي كه مي‌خواهد در عرصه جهاني نقش‌آفرين باشد بايد بتواند در مقابله با همه نوسانات و مخالفت‌هاي دشمنان مسير خود را با قدرت ادامه داده ‌تا دشمن يا دشمنان نتوانند خواسته پليد خود را بر ملت سرافراز ايران تحميل كنند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ناتوي فرهنگي دشمن براي ترويج ابتذال اخلاقي در جامعه اسلامي ايران افزود: اخلاق به عنوان مولفه برتر در جامعه اسلامي مطرح و ضامن بقاي جامعه خواهد بود بنابراين در ايران اسلامي كه عزت بر اخلاقيات استوار است ابتذال اخلاقي جامعه را تهديد مي‌كند.

حجت‌الاسلام قندهاري با بيان اينكه دشمن با تمام توان در صحنه حاضر است، تصريح كرد: با وجود آنكه ايران اسلامي در حوزه‌هاي علمي و فناوري به پيشرفت‌هاي قابل توجهي دست يافته است، اما دشمنان در حوزه فرهنگي تا بيخ گوشمان نفوذ و سرمايه‌گذاري عظيمي براي به انحراف كشاندن جوانان و خانواده‌هاي ايراني كرده‌اند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه سال ۹۴ براي سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع بركات فراواني داشت، اضافه كرد: با تلاش شبانه‌روزي و جهادي كاركنان اين سازمان، در سال گذشته‌ موفق به كسب عنوان برتر اشراف فرماندهي در بين سازمان‌هاي عقيدتي سياسي نيروهاي مسلح شديم و اين موفقيت بزرگ را مرهون تلاش‌هاي روحانيون و كاركنان خدوم سازمان در تحقق منويات مقام معظم رهبري هستيم.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع با بيان اينكه اميدواريم در سال ۹۵ با جهش چند برابري‌ انتظارات فرمانده معظم كل قوا بتوانيم خدمات در خور شأن و شايسته‌‌اي به كاركنان وزارت دفاع ارائه دهيم، گفت: كاركنان سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع بسيجي‌وار در سال جديد بايد به دنبال خلق حماسه‌اي جديد باشند.

وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري از مجموعه‌هاي عقيدتي سياسي در نيروهاي مسلح انتظار كار ده برابري را دارند، تاكيد كرد: به همين منظور از تدابير معظم له در تمام حوزه‌هاي كاري به صورت مبسوط بهره‌گيري مي‌شود و اجراي تدابير ايشان در سال جاري به عنوان اولويت نخست بايد مدنظر مسئولان و كاركنان سازمان عقيدتي سياسي باشد.

حجت‌الاسلام قندهاري در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر شناسايي نقاظ ضعف و تقويت هر چه بيشتر حوزه‌هاي كاري تصريح كرد: نظارت و پيگيري برنامه‌ها بايد به صورت مستمر باشد و نوآوري و ابتكار در اجراي برنامه‌ها مدنظر قرار گيرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به تدابیر و تاکیدات فرماندهي معظم كل قوا در رسیدگی به امور خانواده‌ها و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان و خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: به همين منظور مراكز بصيرت‌افزايي وزارت دفاع را در اقصي نقاط كشور گسترش خواهيم داد چرا كه می‌تواند شاخصه خوبی برای مصونیت بخشی فرهنگی و آگاهی‌افزایی خانواده‌ها ‌‌باشد.

وي از توسعه و كيفيت‌بخشي به فعاليت‌هاي قرآن و نماز در سطح وزارت دفاع خبر داد و ادامه داد: سال ۹۵ ان‌شاالله با يك جهش مطلوب قرآني مواجه خواهيم شد و انتظار سردار وزير محترم دفاع نيز همين است و بنا داريم تدابير فرماندهي معظم كل قوا در در اين حوزه را به نحو شايسته اجرايي كنيم.

حجت‌الاسلام قندهاري در پايان تقويت كانون‌هاي تفكر در مجموعه عقيدتي سياسي، پايش اثربخشي و تعميق برنامه‌ها، بهره‌گيري از توان شبكه‌هاي مردمي همچون طرح حضر معصومه (س)، تبيين سبك زندگي ايراني ـ اسلامي، ارتقاي وجدان كاري، ترويج استفاده از كالاي ايراني، تكريم بازنشستگان، تعامل بيش از پيش با حوزه فرماندهي و مديران عامل سازمان ها، اجراي كامل طرح تحول و ... را از مديران و سازمان‌هاي تابعه وزارت دفاع خواستار شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید