Performancing Metrics

اهمیت به تولید سرلوحه شعار امسال | اتاق خبر
کد خبر: 331602
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 13:22
عضو هیأت نمایندگان اتاق زنجان در گفت و گو با اتاق خبر
عضو هیأت نمایندگان اتاق زنجان گفت: در حال حاضر به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی وضعیت واحدهای تولیدی بسیار با اهمیت است و اکنون زمانی است که باید از حرف به عمل برسیم.

اتاق خبر- عضو هیأت نمایندگان اتاق زنجان گفت: در حال حاضر به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی وضعیت واحدهای تولیدی بسیار با اهمیت است و اکنون زمانی است که باید از  شعار به عمل برسیم.

محمود مستندی در گفت و گو با اتاق خبر افزود: در اوایل انقلاب به بخش تولید یارانه هایی اختصاص پیدا می کرد که برای تولیدکنندگان رغبت و انگیزه زیادی برای فعالیت ایجاد می کرد اما متاسفانه امروزه اشخاص به دلیل شرایط سخت اقتصادی موجود به دلالی روی می آورند.

وی تصریح کرد: دولت به منظور سرلوحه قرار دادن شعار امسال، لازم است به تولید و صادرات اهمیت دهد. در حال حاضر تعداد زیادی از واحدهای تولیدی تنها با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت می کنند، اگر رقم این ظرفیت افزایش پیدا کند بسیاری از معضلات جامعه رفع خواهد شد.

عضو کمیسیون معدن اتاق ایران در رابطه با نقش بخش خصوصی در دستیابی به اهداف این شعار گفت: قرار است کمیته اقتصاد مقاومتی در اتاق ایران تشکیل شود که این اقدام منجر به ایفای نقش پررنگ تر بخش خصوصی در تحقق سیاست های این شعار می شود.

مستندی با بیان اینکه لازم است دولت به بخش تولیدی بها دهد تا به رونق اقتصادی برسیم، اظهار کرد: رفع تمام معضلات اقتصادی همچون بیکاری در گرو رونق تولید است که در این راستا دولت باید اهتمام جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون معدن اتاق زنجان نیز برنامه هایی برای تحقق شعار امسال در نظر گرفته شده است، گفت: در همین رابطه پیشنهادات و درخواست هایی با اتاق بازرگانی ایران هماهنگ شده تا در نهایت به مجلس ارسال شود.

به گفته مستندی؛ معدن سرمایه ملی تلقی می شود و باید افراد به منظور سرمایه گذاری در بخش فراوری مواد معدنی تشویق شوند تا هر چه بیشتر اشتغالزایی رونق پیدا کند.

94106ت 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید