Performancing Metrics

نماز اول وقت و توسل به ائمه ویژگی بارز صیاد شیرازی بود | اتاق خبر
کد خبر: 332449
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 21:53
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور زمینی ارتش جمهوری اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید صیادشیرازی، گفت: نماز اول وقت و توسل به ائمه(ع) ویژگی بارز آن شهید بود.

اتاق خبر: امیرسرتیپ ناصر آراسته ظهر دوشنبه در خلال مراسم بزرگداشت شهید سپهبد امیر صیاد شیرازی در قرارگاه عملیاتی لشکر۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود، به بیان برخی ویژگی های آن شهید والامقام پرداخت و افزود: شهید صیاد شیرازی نماز اول وقت را ترك نمی گفت و در اول هر كاری به امام زمان(عج) متوسل می شد، او اهل صداقت و خالی از ریا بود و در طول خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یك نظامی به تمام معنا، عارف به حقایق، عاشق ولایت و شیدای شهادت بود .

وی افزود: صیاد شیرازی معتقد بود كه ولایت فقیه و رهبری حجت عملی مسلمانی هرکدام از ما است و هر كه از آن تبعیت كند، مسلمان به حساب می آید.

صیاد به بازنشستگی فکر نمی کرد

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور زمینی ارتش جمهوری اسلامی همچنین گفت: نظر شهید درباره بازنشستگی این بود كه بازنشستگی یك مصلحت قانونی و اجتماعی است و یك ضرورت و الزام فردی نیست، تا وقتی كه افراد توان دارند، باید كار كنند.

آراسته درباره ویژگی های رزمی صیاد شیرازی نیز توضیح داد: طراحی های آن شهید در عملیات ها مستقیم به طوری که به محض دیدن هدف، برنامه ریزی معكوس را برای آن در دستور كار خود قرار می داد که چنین برنامه ریزی تنها زمانی انجام می شود كه ایمان، یقین، توكل به خدا و به نیروهای تحت امر به اوج برسد که این از ویژگی های صیاد شیرازی بود.

وی افزود: امنیت موجود كشور دستاورد ایثار شهدا، جانبازان، خانواده های شهدا و ایثارگران است و امروز به برکت همین شهدا ایران اسلامی امن ترین کشور دنیا محسوب می شود.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید