Performancing Metrics

شهرداري بانه در پنجمين نمايشگاه بين المللي مديريت شهري شركت مي كند | اتاق خبر
کد خبر: 335301
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 11:43
شهردار بانه از حضور شهرداري بانه در پنجمين نمايشگاه بين المللي مديريت شهري با هدف ارائه طرح ها و برنامه هاي اجرايي شهرداري بانه خبر داد.

اتاق خبر - بابك رستم اظهار كرد: پنجمين نمايشگاه بين المللي مديريت شهري محلي است كه شهرداري هاي سراسر كشور اقدامات انجام شده يا در حال انجام شهرداري خود را به نمايش مي گذارند.
وي افزود: شهرداري هاي شركت كننده در نمايشگاه نشان مي دهند اقدامات و عملكرد شهرداري هاي كشور در چه راستاي بوده است و نيز از تجارب همديگر در انجام برنامه ريزي هاي شهري بهره مند مي شوند.
وي بابيان اينكه حضور در نمايشگاه عرضه عملكرد شهرداري ها است، گفت: شهرداري بانه در تمام سرفصل هايي كه مديريت نمايشگاه اعلام كرده فعاليت داشته است.
رستم پور ادامه داد: عمران و برنامه ريزي شهري، خدامات الكترونيك، فعاليت هاي فرهنگي اجتماعي، جذب سرمايه گذار در بخش خصوصي و اجراي طرح هاي حمل و نقل جامع ترافيكي عنوان سرفصل هاي نمايشگاه است كه شهرداري بانه در تمام اين بخش ها فعاليت داشته و يا دارد.
وي تاكيد كرد: حضور شهرداري بانه حضوري اجرايي و عملياتي است و ما طرح هاي انجام شده يا در حال انجام را به نمايش مي گذاريم.
شهردار بانه از اين كه برخي از شهرداري ها طرح ها و ايده هاي در درست مطالعه خود را به معرض نمايش مي گذارند انتقاد كرد و گفت: ما آنچه را در اين نمايشگاه عرضه مي كنيم قراردادهايي است كه به بهره برداري رسيده و يا در مرحله بهره برداري است.
وي افزود: از جمله اين طرح ها جذب سرمايه در قالب سه طرح به ارزش 160 ميليارد تومان است كه طرح هاي آن در حال اجرا است.
وي ادامه داد: كارخانه بازيافت و تفكيك زباله از مبدا يمي از اين طرح ها است كه هم اكنون تفكيك اجرا شده و كارخانه بازيافت هم جانمايي شده و تاسيس آن در حال پيگيري است.
بانه در 242 كيلومتري غرب سنندج مركز استان كردستان واقع شده است.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید