Performancing Metrics

بيش از 90 هزار تن گوشت قرمز و سفيد در كشور ذخيره سازي شده است | اتاق خبر
کد خبر: 336517
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 00:32
مديرعامل شركت پشتيباني امور دام گفت: بيش از 70 هزار تن گوشت مرغ و 20 هزار تن گوشت قرمز هم اينك در سردخانه هاي كشور ذخيره سازي شده كه در تامين گوشت مورد نياز هيچ كمبودي وجود ندارد.

اتاق خبر: عليرضا ولي روز يكشنبه در حاشيه سفر به سيستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: اين مقدار گوشت قرمز و سفيد در كشور توسط اين شركت و بخش خصوصي ذخيره سازي شده است و هيچ مشكلي در زمينه ذخاير راهبردي وجود ندارد.
وي ادامه داد: همچنين در زمينه ذخيره سازي نهادهاي دامي نيز در كشور اقدامات لازم صورت گرفته به طوري كه در اين زمينه نيز مشكلي نيست.
مديرعامل شركت پشتيباني امور دام تاكيد كرد: اين شركت در تامين نهادهاي دامي و مواد پروتئيني به دنبال رقابت با بخش خصوصي نيست بلكه سعي دارد از امكانات و پتانسيل هاي موجود اين بخش در تامين نهادهاي دامي و مواد پروتئيني بهره گيرد.
ولي افزود: اين شركت با كمك كردن به بخش خصوصي به دنبال فراهم كردن زمينه فعاليت بيش از پيش اين بخش است.
وي با توجه به درخواست توليد كنندگان گوشت و مسئولان سيستان و بلوچستان براي عرضه مستقيم گوشت به سراسر كشور و ايجاد بازار پايدار گفت: شركت پشتيباني امور دام با توجه به قابليت هاي فراوان استان در تامين گوشت قرمز مورد نياز كشور در تلاش است مكان عرضه مستقيم گوشت را براي فعالان اين عرصه ايجاد كند كه در گام نخست در تهران راه اندازي مي شود.
وي همچنين براي مساعدت بيشتر با توليد كنندگان سيستان و بلوچستان در زمينه تامين نهاده هاي دامي قول همكاري داد.
مدير عامل شركت پشتيباني امور دام به منظور بررسي قابليت هاي استان در تامين گوشت مورد نياز كشور و رفع مشكلات در اين زمينه به استان سفر كرده است.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید