Performancing Metrics

وزیر کار کارفرمایان را به تیم‌داری تشویق کرد | اتاق خبر
کد خبر: 336646
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 14:07
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وجود 285 ورزشگاه کارگری در سراسر کشور خبر داد و گفت: کارخانه‌ها و محیط‌ های صنعتی که دارای تیم‌های ورزشی هستند در افزایش بهره‌وری و کیفیت تولید موفق بوده‌اند.

اتاق خبر :علی ربیعی در جمع کارگران ورزشکار شرکت شیر پگاه اظهار کرد: وجود مجموعه‌های ورزشی محیط کار را با نشاط می‌کند و تحقیقات نشان داده در محیط‌های تولیدی دارای تیم‌های ورزشی کارگران با علاقه و تعلق خاطر بیشتری در سازمان خود فعالیت کرده‌اند به همین دلیل در تمام محیط‌های صنعتی کارفرمایان را به تیم‌داری تشویق می‌کنیم.

وی افزود: وقتی شرکت یا کارخانه بزرگی تیم دارد همبستگی سازمانی افزایش پیدا می‌کند و روح جمعی در کارکنان آن سازمان یا کارخانه بالا می‌رود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تشکیل تیم‌های ورزشی در محیط های کاری اظهار کرد: توصیه ما به صاحبان صنایع و کارخانه‌ها این است که ورزش همگانی، قهرمانی و تیم‌داری را ادامه بدهند، چرا که همبستگی بیشتر سازمانی و تعلق خاطر کارکنان به این مساله بستگی دارد.

به اعتقاد ربیعی، تیم‌هایی که وابسته به محیط های صنعتی هستند پایداریشان در ورزش ایران بیشتر بوده است و به ارتقاء کیفیت ورزش کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که کارگران سازمان‌ها و شرکت‌ها از تمرکز در یک ورزش خودداری کنند و به ورزش‌هایی با هزینه کمتر بپردازند و خود را به سایر رشته‌های ورزشی تسری بدهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تحت پوشش قرار کردن 26 انجمن ورزشی در فدراسیون ورزش کارگری متذکر شد: از ورزشکاران به نام محیط‌های صنعتی و کشتی‌گیران مطرح در رشته خود برای حضور و فعالیت در فدارسیون کارگری و مجموعه‌های ورزشی دعوت به عمل آورده‌ایم و معتقدیم که همان طور که سال گذشته کارگران در ایتالیا به مقام قهرمانی رسیدند، امسال نیز می‌توان در این ابعاد شاهد اتفاقات خوب بود.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید