Performancing Metrics

رونمایی از نسل دوم رنو کولئوس در نمایشگاه پکن | اتاق خبر
کد خبر: 337274
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 06:25
نسل دوم رنو کولئوس در نمایشگاه پکن رونمایی شد. کراس اووری در سگمنت D که می‌خواهد بازی را ادامه دهد آن هم در کلاسی که انبوهی از بزرگان و ستاره‌ها حضور دارند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ،نسل دوم رنو کولئوس در نمایشگاه پکن رونمایی شد. کراس اووری در سگمنت D که می‌خواهد بازی را ادامه دهد آن هم در کلاسی که انبوهی از بزرگان و ستاره‌ها حضور دارند.

Renault-Koleos-II-01

کولئوس جدید از همان پلتفرم قابل انعطاف نیسان X-Trail و رنو Espace یعنی معماری CMF-C/D استفاده می‌کند. این معماری به این خودرو اجازه استفاده از هر دو شیوه انتقال نیرو به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ را می‌دهد.

در کولئوس نیز شاهد چراغ‌های LED (بسته به مدل) با طراحی مشابه تالیزمان هستیم که لااقل ۲۰ درصد نوردهی بیشتری نسبت به چراغ‌های هالوژنی دارند. چراغ‌های اصلی از نوع DRLs و چراغ‌های عقب نیز به صورت سه بعدی می‌باشند.

از ویژگی‌های کولئوس جدید، نوار سقف آلومینیومی و چرخ‌های بزرگ ۱۹ اینچی آلومینیومی آن است. کولئوس جدید به طور قابل توجهی از رنو کجار بزرگ‌تر است. طول کلیان به ۴۶۷۰ و عرضان به ۱۸۴۰ میلی متر می‌رسد. بعلاوه فاصله کف آن از زمین ۲۱۳ میلی متر است که برای خارج از جاده یک ویژگی مطلوب تلقی می‌گردد. این ابعاد تقریباً مشابه با یک هیوندای سانتافه است. فاصله بین دو محور نیز ۲۷۱۰ میلی متر بوده که باعث فضای داخلی جادار در آن شده به گونه‌ای که جای زانوی سرنشینان عقب ۲۸۹ میلی متر بوده که در این کلاس یکی از بهترین‌ها است. فضای بار هم با ۶۲۴ لیتر حجم با کف بارگیری دوگانه و امکان افزایش حجم تا ۱۶۹۰ لیتر از طریق خواباندن صندلی‌های عقب یکی از پیشروان این کلاس است. نسخه ۷ سرنشینه این خودرو نیز در حال برنامه‌ریزی است.

درون کابین کولئوس می‌توان یک سیستم صوتی Bose با نمایشگر بزرگ تبلت مانندی را یافت که در دیگر محصولات جدید رنو ازجمله مگان نیز دیده می‌شود.

ویژگی‌های ایمنی فعال نظیر ترمز اضطراری، اخطار خروج از لاین جاده، هشدار نقاط کور، هشدار فاصله امن و ترافیک از پشت، هشدار سرعت و تشخیص خستگی راننده، سنسورهای پراک جلو و عقب و دوربین دید عقب همراه با چراغ‌های خودکار در کولئوس جدید قابل سفارش‌اند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید