Performancing Metrics

امام جمعه قزوين خواهان رفع مشكلات كارگران شد | اتاق خبر
کد خبر: 337960
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1395 - 22:12
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين با تبريك هفته كارگر گفت: دولت بايد همه سعي و تلاش خود را براي حل مسائل و مشكلات اين قشر به كار بگيرد.

اتاق خبر - حجت الاسلام و المسلمين عبدالكريم عابديني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه قزوين افزود: مسئولان اجرايي بايد همه تلاش خود را به منظور ايجاد اشتغال و حفظ شغل هاي موجود و گرداندن چرخ توليد و اقتصاد كشور به كار بگيرند تا بتوان بيكاري و فقر در جامعه را از بين برد.

خطيب جمعه قزوين بر پرهيز از خام فروشي نفت تاكيد و اظهاركرد: با فروش نفت و مواد معدني خود به خارجي ها، سرمايه هاي ملي خود را به راحتي در اختيار آنان قرار داده و براي بيگانگان شغل ايجاد مي كنيم تا از اين مواد اوليه كالاهايي ساخته و با قيمتي گزاف به ما بفروشند.
حجت الاسلام عابديني با بيان اينكه مشكلات اقتصادي كشور با شعار قابل حل نيست، گفت: مسئولان دستمزد خود را از بيت المال دريافت مي كنند بنابراين اگر وقت خود را به جاي خدمت كردن صرف امور ديگر كنند حلال بودن حقوق آنها زير سوال مي رود.
وي از دولت خواست تا نظارت خود را براي ساخت كالاهاي با كيفيت در حوزه توليد افزايش دهد تا مردم رغبت بيشتري براي مصرف و استفاده از توليد داخلي داشته باشند.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين به 12 ارديبهشت سالگرد شهادت آيت الله مطهري نيز اشاره كرد و افزود: مطالب اين شهيد هم بر روي عقل و منطق افراد اثرگذار بود و هم رضايت قلبي مخاطبان را در پي داشت.
وي با بيان اينكه معلمي محدود به شاغلين آموزش و پرورش و دانشگاه ها نمي شود، اظهار كرد: همه پيامبران و علما، نويسندگان و هنرمندان و بسياري از ساير اقشار نيز به نوعي معلم محسوب مي شوند.
حجت الاسلام عابديني خاطرنشان كرد: در جامعه ديني همه افراد بايد در فضاي معلمي و متعلمي قرار داشته باشند به اين معنا كه هم بياموزند و هم بياموزانند.
امام جمعه قزوين دهم ارديبهشت روز خليج فارس را نيز گرامي داشت و گفت: هر از گاهي كشورهاي منطقه با تحريك آمريكا و انگلستان، ادعاهاي واهي را در خصوص نام خليج فارس مطرح مي كنند كه بي پايه و اساس است.
وي با بيان اينكه خليج فارس بدون فارس معنا و مفهومي ندارد، اظهاركرد: كشورهاي حاشيه خليج فارس بايد بدانند كه امنيت و آرامش كنوني در اين منطقه در سايه عزت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران بدست آمده است.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين سالروز آغاز عمليات غرور برانگيز بيت المقدس را نيز گرامي داشت و گفت: در هر مرحله از اين عمليات افتخارآفرين، رزمندگان شجاع و مومن ميهن اسلامي لرزه بر اندام جنگ افروزان آمريكايي-بعثي مي انداختند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید