Performancing Metrics

روحانی از كارگران، معلمان و برگزاری انتخابات تقدیر كرد | اتاق خبر
کد خبر: 338438
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 13:02
رییس جمهوری با گرامیداشت روزهای كارگر و معلم گفت: امروز خوشحالیم كه بهترین ها در پای صندوق های رای برگزیده شدند و امیدواریم دولت با هماهنگی بیشتر با قوای دیگر بتواند وعده های خود را به مقصد برساند.

اتاق خبر - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یكشنبه در مراسم گرامیداشت روز كارگر كه در شركت مپنا برگزار شد، افزود: روز احترام به كارگران وتقدیر از آنها وهفته كارگر را به شما كارگران عزیزی كه برای ملت ودولت افتخار هستید، تبریك و تهنیت عرض می كنم.

وی ادامه داد: ایام، ایام سرور و تبریكات متعدد است و از طرفی بعثت پیامبرعظیم الشان اسلام(ص) كه به ما یاد داد كار، عار نیست. كار، فخر انسان و سرمایه جاودانی بشریت است. كار، نیروی بزرگ حركت جامعه به سمت تعالی است.
رییس جمهوری اظهارداشت: او به ما یاد داد در برابر كارگر باید سر تعظیم فرود بیاوریم و باید در كارهای ما نظم، انضباط، استحكام، دقت و صداقت باشد.
روحانی افزود: او به ما یاد داد كار دقیق انجام دهیم نه برای اینكه در خط كنترل عیب ما ظاهر نشود كار دقیق انجام می دهیم بلكه چون خدا را بالای سر خود در همه جا و همه چیز ناظر و حاضر می بینیم .
وی اضافه كرد: به این پیامبر بزرگ، مكتب بزرگ واسلام عزیز و قرآنی كه در شب بعثت نازل شد و با فریاد «اقرا» جهانی را به حركت درآورد و به ما گفت از راه علم باید به تعالی دست یابیم و گفت اگر می خواهید بر جهان سلطنت كنید و فخر داشته باشید، علم باعث قدرت و سلطه شما بر جامعه و جهان خواهد شد .
رییس جمهوری گفت: ما افتخار می كنیم به پیامبر وبعثت پیامبر(ص)، شاید هیچ روزی مهمتر و مبارك تر برای بشریت از روز بعثت پیامبر(ص) نباشد، همان كه خدا در بعثت بر ما منت می گذارد .
روحانی همچنین افزود: ایام روز معلم كه بر سر همه ما حق دارند و آنها راه را به ما نشان دادند، همراه زندگی و همراه دین را نشان دادند، تبریك می گویم.
وی اضافه كرد: به ملت بزرگ ایران به خاطر انتخابات شكوهمند و آنچه در هفت اسفند سال گذشته و دهم اردیبهشت امسال بهترین ها را پای صندوق آرا برگزیدند، تبریك می گویم و امروز خوشحالیم مجلس شورای اسلامی آینده ما، مجلسی كه از خرداد شروع بكار می كند، ان شاءالله به حول وقوه الهی با هماهنگی بیشتر با دو قوه دیگر، دولت بتواند وعده هایی كه به مردم داده است وعهدی كه با هم در خرداد 92 داشتیم به خوبی به مقصد برسانیم .

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید