Performancing Metrics

عمارت دبیرالملک اولین خانه فراغت تهران می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 338908
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 18:41
مدیرعامل انجمن علمی اوقات فراغت گفت: عمارت دبیرالملک در منطقه ۱۲ با حمایت شهرداری تهران به عنوان اولین خانه اوقات فراغت در تهران به زودی بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، هومن رازدار گفت: ما با نهادهای دولتی و شبه دولتی در زمینه اوقات فراغت تعامل خوبی برقرار کردیم. به عنوان مثال با آموزش و پرورش در بحث ساماندهی اردوهای دانش‌آموزی، نشست‌ها و تعامل خوبی داشته‌ایم. با شهرداری تهران و به ویژه معاونت فرهنگی اجتماعی تعامل خوبی صورت گرفته است.

مدیرعامل انجمن علمی اوقات فراغت افزود: اوقات فراغت موضوع بسیار مهمی است که به هیچ گروه سنی خاصی تعلق دارد و ما باید برای همه جا برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به دلایل راه‌اندازی انجمن اوقات فراغت، گفت: اوقات فراغت در کشور ما هیچ متولی مشخصی ندارد و نهادهای رسمی برای برنامه‌ریزی و ساماندهی اوقات فراغت نگاه ویژه‌ای ندارد.

رازدار با اشاره به کشورهای دیگر گفت: در بسیاری از کشورهای دیگر سازمان‌های مردم نهاد و گاه دولت مسئولیت برنامه‌ریزی در زمینه اوقات فراغت را بر عهده دارد.

مدیرعامل انجمن علمی اوقات فراغت با بیان اینکه ما حتی سازمان جهانی اوقات فراغت داریم، گفت: در ایران نیز حرکت‌های جزیره‌ای در زمینه اوقات فراغت صورت گرفته است اما در کلان کشور متولی مشخصی نداریم.

وی تاکید کرد: ما نمی خواهیم تبدیل به سازمانی رسمی شویم. زمانی می‌توانیم موفق باشیم که مردم‌نهاد باشیم و به صورتNGO فعالیت کنیم.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید