Performancing Metrics

ساخت مجتمع درمانی اقامتی هتل سلامت در شورابیل | اتاق خبر
کد خبر: 339975
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 17:36
با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل احداث مجتمع اقامتی درمانی(هتل سلامت) در مجتمع شورابیل اردبیل با مشارکت با بخش خصوصی به تصویب رسید.

به گزارش اتاق خبر، «ذکی‌الله خوشبخت» در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان این‌که مجتمع اقامتی درمانی(هتل سلامت) در مجتمع شورابیل اردبیل با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود، گفت: این پروژه با رویکرد توسعه ظرفیت گردشگری سلامت و ورزشی در دستور کار شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

 وی احداث این هتل را یکی از پروژه‌های مطرح شهرداری اردبیل دانست و افزود: در این هتل بیشتر به جنبه توریستی توجه شده است و به نوعی معرف قابلیت‌های گردشگری سلامت استان است.

  

اعطای تخفیف 20 درصدی به مطالبات شهرداری اردبیل

 «حمید لطف‌اللهیان» شهردار اردبیل نیز از تخفیف 20 درصدی به مطالبات شهرداری به‌مناسبت روز ارتش،‌ جانباز، پاسدار، پرستار و هفته معلم از 18 اردیبهشت‌ماه تا 18 خردادماه خبر داد.

 وی خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل در پروژه‌های احداث مسکونی و تجاری با مبلغ 300 تا 500 میلیون تومان مشارکت خواهد داشت و در پروژه‌های 500 میلیون تومان تا 1.5 میلیارد تومان مشارکت با مصوبه هیئت عالی سرمایه‌گذاری مشارکت می‌کند هم‌چنین در پروژه‌های بیش از 1.5 میلیارد تومانی صرفاً با مصوبه شورای اسلامی شهر قادر به سرمایه‌گذاری خواهد بود.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید