Performancing Metrics

لبنیات امسال گران نمی‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 340030
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 13:03
عضو هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه در حال حاضر امکان افزایش قیمت لبنیات وجود ندارد، افزود: ما در حال حاضر با فراوانی شیر و کالاهای لبنی مواجه هستیم.

اتاق خبر- عضو هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه در حال حاضر امکان افزایش قیمت لبنیات وجود ندارد، افزود: ما در حال حاضر با فراوانی شیر و کالاهای لبنی مواجه هستیم.

محمد فربد درباره مباحث مطرح شده مبنی بر احتمال افزایش قیمت فرآورده های لبنی در سال‌جاری، اظهارداشت: تصور ما این است علی رغم افزایش هزینه های تولید، قیمت لبنیات امسال گران نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال‌جاری با افزایش قیمت لبنیات مواجه نخواهیم بود؟ گفت: این مساله بستگی به وضعیت قیمتی شیرخام دارد. اگر شرایط بر همین منوالی که هست پیش برود، احتمال اینکه افزایش قیمتی در لبنیات داشته باشیم، بسیار ضعیف است.

عضو هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه در حال حاضر امکان افزایش قیمت محصولات لبنی وجود ندارد، افزود: ما در حال حاضر با فراوانی شیر و کالاهای لبنی مواجه هستیم، ضمن اینکه شرکت ها قادر به فروش محصولات موجود نیستند.

فربد همچنین درباره صادرات محصولات لبنی به کشور روسیه نیز اضافه کرد: تاکنون تنها چند محموله کوچک پنیر به این کشور صادر شده است.

وی، دلیل این مساله را بالا بودن قیمت تمام شده تولید محصول در ایران عنوان کرد و اظهارداشت: همین موضوع است که صادرات را با مشکل مواجه می کند.

 منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید