Performancing Metrics

۴۰۹ روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند | اتاق خبر
کد خبر: 343114
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 23:08
مدیرکل ارتباطات و زیرساخت خراسان جنوبی گفت:۴۰۹ روستای خراسان جنوبی تا پایان شهریورماه سال جاری از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

اتاق خبر: حسین دلگیر صبح دوشنبه در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با اشاره به اجرای پروژه اینترنت پرسرعت در روستاها، اظهار کرد: در قالب اجرای فاز اول این پروژه، ۴۰۹ روستای خراسان جنوبی دارای اینترنت پرسرعت می شوند.

وی با بیان اینکه این طرح در روستاهای بالای ۱۰ خانوار انجام می شود، افزود: هم اکنون هزار و ۱۸۳ روستا در سطح خراسان جنوبی داریم.

مدیرکل ارتباطات و زیرساخت خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد هزار و ۱۶۳ روستا بالای ۱۰ خانواده بوده که ۹۸۰ روستا نیز فاقد اینترنت هستند.

وی با بیان اینکه در سالجاری برای اشتغال دانش بنیان برنامه های خوبی پیش بینی شده است، گفت: در این راستا پروژه اینترنت پرسرعت در بسیاری از روستاهای استان اجرایی شد.

دلگیر ادامه داد: هم اکنون شش سایت اجرایی در فاز اول این پروژه اعم از سربیشه، شوسف و سه قلعه آماده بهره برداری است.

کمبود آب گریبان گیر صنعت استان هم شد

رئیس شرکت شهرک های صنعتی بیرجند هم در این جلسه خواستار افزایش انشعاب آب در شهرک صنعتی بیرجند شد و افزود: کمبود آب ممکن است منجر به تعطیلی برخی از کارخانه ها شود.

عباس جرجانی با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی فردوس، اظهار کرد: در این شهرک، ۲۱ حلقه چاه برای تامین آب صنعت این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دو حلقه چاه در دوسال گذشته خشک شده است، افزود: در راستای صرفه جویی آب این شهرک، اقدامات خوبی نظیر شارژی کردن کنتور صورت گرفته است.

جرجانی با بیان این مطلب که اکثر شهرک ها در حالت بحرانی قرار گرفته اند، اظهار کرد: باید پروانه بهره برداری آب از فاضلاب شهری افزایش یابد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید