Performancing Metrics

باقریان: هنوز منتظر پاسخ «ویسی» هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 344777
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1395 - 05:58
500 میلیون برای میزبانی از عربستانی هزینه کردیم
مدیرعامل سپاهان می‌گوید تا زمانی که سرمربی این تیم انتخاب نشود، آن‌ها درباره هیچ بازیکنی تصمیم‌گیری نمی‌کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اصغر باقریان درباره شائبه‌های مختلف پیرامون باشگاه سپاهان اظهار کرد: ما هنوز با سرمربی تیم ‌مان قرارداد نبسته‌ایم و به همین دلیل با هیچ بازیکنی هم مذاکره‌ای انجام نمی‌دهیم چرا که معمولا مربی درباره مسائل فنی و افراد مختلف نظر می‌دهد پس اخبار مختلف درباره باشگاه سپاهان صحت ندارد.

او با بیان اینکه عبدالله ویسی ظرف دو، سه روز آینده پاسخ این تیم را خواهد داد افزود: او فعلا در خارج از کشور است و زمانی که از سفر بازگردد، پاسخ نهایی‌اش را به ما می‌دهد.

مدیرعامل سپاهان درباره اظهارات فوزیل موسایف مبنی بر اینکه باشگاه سپاهان علاوه بر اینکه به تعهداتش نسبت به او عمل نکرده حتی برای بازیکنان تیم جریمه مالی هم در نظر گرفته است، گفت: هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید اما آن زمان که این بازیکن از باشگاه پاداش می‌گرفت، دلیل کارش را نمی‌پرسید. در قرارداد هیچ کدام از بازیکنان پرداخت پاداش در نظر گرفته نشده است. وقتی می‌توانیم پاداش پرداخت کنیم پس بازیکنان به خاطر عملکرد ضعیف‌شان جریمه هم می‌شوند.

باقریان در پاسخ به این سوال که امکان دارد موسایف در فیفا از این باشگاه شکایت کند، گفت: ما سعی می‌کنیم به طور توافقی همه چیز را حل کنیم اما حاضر نیستیم از اصول خودمان کوتاه بیاییم. وقتی پاداشی خارج از بندهای قرارداد پرداخت می‌کنیم پس در صورت کسب نتایج ضعیف بازیکن جریمه می‌شود. اشکالی ندارد او می‌تواند از ما به فیفا شکایت کند ما هم از طریق مراجع حقوقی پاسخ او را می‌دهیم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود پریرا و پادوانی از این باشگاه جدا می‌شوند، افزود: این دو بازیکن با ما قرارداد دارند اما درباره ماندن و رفتن‌شان سرمربی تیم نظر می‌دهند. فقط فوزیل و ایبریچیچ با ما قرارداد ندارند و می‌توانند با هر تیمی که علاقه‌مند هستند مذاکره کنند.

او ادامه داد: تا زمانی که سرمربی تیم انتخاب نشود، نمی‌خواهیم درباره هیچ بازیکنی اظهار نظر کنیم. سرمربی تیم می‌تواند درباره بازیکنان نظر بدهد.

باقریان درباره اینکه در جریان میزبانی از تیم‌های عربستانی تا چه حد متحمل هزینه‌های اضافی خارج از بودجه باشگاه شدند، تاکید کرد: اول اینکه ما در دیداری که می‌توانستیم میزبان شویم مانند مهمان‌ها بودیم و از حق میزبانی‌مان استفاده نکردیم و دوما در شرایطی وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها خوب نبود حدود 500 میلیون تومان برای میزبانی از تیم عربستانی هزینه کردیم و هیچ کسی هم به ما کمک نکرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید