Performancing Metrics

وقتی حتی بی ام و هم وانت میشود ! | اتاق خبر
کد خبر: 345475
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1395 - 03:34
تبدیل یک ماشین عادی به یک وانت پیکاپ حتی کسل کننده ترین خودروها را نیز تماشایی خواهد کرد اما تغییر یک خودروی عالی به یک پیکاپ نیاز به هنر خاص خود دارد. و در خصوص بی ام و E92 M3 مورد دوم صدق میکند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از roadandtrack ، این پیکاپ در یک موسسه تیونینگ در آفریقای جنوبی تولید شده و مرکز ال کامینوی آلمان که در تبدیل انواع خودرو به پیکاپ تخصص دارد نیز در این زمینه همکاری داشته است. البته اگر مایل هستید یک وانت ارزان تر داشته باشید میتوانید E30 M3 خود را به این مرکز بسپارید.

بی ام و وانت E92 M3

بی ام و وانت E92 M3

مشاهده این پدیده خاص ارزش آن را دارد که مشتاقانه به آفریقای جنوبی برویم، جایی که به ادعای صاحبش تنها بی ام و M3 سوپرشارژر دار پیکاپ جهان آنجاست. صاحب آن ادعا میکند استحکام این پیکاپ آنقدر بالا هست که بتوان از آن به طور روزانه استفاده کرد. هرچند به نظر میرسد مقدار قابل توجهی از سقف برداشته شده اما اضافه کردن پهنای بیشتر به ستون B احتمالا کمک شایانی به حفظ استحکام آن کرده است.

بی ام و وانت E92 M3

بی ام و وانت E92 M3

درب صندوق عقب M3 برش خورده تا محفظه بار به معنای واقعی ایجاد شود اما متاسفانه این درب مثل باقی پیکاپ ها از انتهای آن باز نشده و مانند یک M3 کوپه معمولی به سمت بالا باز میگردد. البته این نکته منفی در قبال کیفیت ساخت بالا و ظاهر حرفه ای محفظه بار و جنس مواد مرغوب به کار رفته در آن قابل گذشت است. ضمن اینکه باید توجه کرد این بی ام و احتمالا به عنوان یک وانت بار تمام عیار به کار گرفته نخواهد شد. صاحب آن در خصوص جزییات فنی این M3 اطلاعاتی به ما نداد و بنابراین فقط به گرفتن تصاویر اکتفا کرده ایم.

بی ام و وانت E92 M3

بی ام و وانت E92 M3

بی ام و وانت E92 M3

بی ام و وانت E92 M3

 

در پایان باید گفت خود بی ام و در آوریل ۲۰۱۱ مدل در پایان باید گفت خود بی ام و در آوریل ۲۰۱۱ مدل E93 M3 پیکاپ را با کمی تفاوت نسبت به مدل مذکور تولید کرده بود اما برعکس این خودرو شما حداقل روی کاغذ میتوانستید صاحب یکی از آنها باشید. به هر حال خلق چنین خودروهای خاصی قوه تخیل بالایی را طلب میکند و اطلاق یک اثر هنری به آن منصفانه به نظر میرسد.

 

منبع : اخبار خودرو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید