Performancing Metrics

رسانه ملی با هجوم تبلیغاتی دشمن مقابله کند | اتاق خبر
کد خبر: 345711
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1395 - 19:58
آیت الله مکارم شیرازی:
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه باید در مقابل هنجار شکنی ها ایستاد گفت: رسانه ملی باید با هجوم تبلیغات دشمن مقابله کند.

اتاق خبر - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در توصیه هایی به مردم، رسانه ها و مبلغان افزود: برنامه های تبلیغاتی باید قوی باشد، الان برنامه های شوم شبکه های فاسد و گمراه کننده غوغا می کند، اکثر شبکه های اجتماعی غربی لجن زار است و دنیا را آلوده کرده است، باید از فرصت ماه رمضان استفاده و جوانان را بیمه کرد.
وی با بیان اینکه افزون بر تبلیغ در مساجد، صدا و سیما و رسانه های دیگر باید در مقابل هجوم تبلیغاتی دشمن بایستند ادامه داد: دشمنان می گویند دنیا اگر فاسد شود تسخیرش آسان است و برای این مساله برنامه دارند و سرمایه گذاری می کنند، ما نیز باید برنامه ریزی کنیم و تبلیغاتمان را هم در رسانه ها و هم در مساجد قوی تر کنیم؛ مبلغان نیز با مطالعه منبر بروند.
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که از تظاهر به هنجار شکنی در ماه رمضان جلوگیری شود، گفت: نکند روزه خواری علنی شود؛ اگر فردی بیماری و مشکلی دارد نباید اقدام به روزه خواری علنی کند؛ نکند رستوران ها در روز ماه رمضان باز باشد؛ باید در مقابل هنجارشکنی ها ایستاد.
وی افزود: از خداوند متعال می خواهیم که به برکت این ماه مبارک آتش هایی که به وسیله دشمنان بی رحم و پاره ای از مسلمانان نادان در کشورهای اسلامی افروخته شده خاموش و دست ظالمان کوتاه شود؛ از خدا می خواهیم همه بویژه جوانان را از شر اشرار و هجمه تبلیغاتی دشمن حفظ کند.
وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه پاکی، تقوا و ماه آمرزش گناهان و رحمت و فضل الهی است ادامه داد: از این ماه باید نهایت استفاده را کرده و تمام وجود خود را پاکیزه کنیم.
این مرجع تقلید در ادامه غبار روبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان را سنتی نیک توصیف کرد و گفت: همان طور که انسان ظاهر را گردروبی می کند باید باطن را نیز گردروبی کند.
آیت الله مکارم شیرازی افزود: یکی از اعمال ماه مبارک شعبان استغفار است، باید از فرصت باقی مانده این ماه برای ورود خالصانه به ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببریم.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید