Performancing Metrics

کشور در بخش های سیاسی، نظامی و اجتماعی بسیار موفق است | اتاق خبر
کد خبر: 346524
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 03:54
کوثری:
عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: کشور در بخشهای سیاسی، نظامی و اجتماعی بسیار موفق است اما در بخش اقتصاد و فرهنگ نیاز به تلاش بیشتر وجود دارد.

اتاق خبر - سردار اسماعیل کوثری روز شنبه در همایش بصیرتی گفتمان مقاومت در اندیشه انقلاب اسلامی در بوشهر افزود: باید در زمینه اقتصادی و فرهنگی بیشتر کار شود و عقب ماندگی ها را جبران کرد.
وی تصریح کرد: همانطور که در برهه های مختلف زمانی با مقاومت و ایثار به پیروزی های مختلفی رسیدیم امروز نیز باید با مقاومت روی پای خودمان بایستیم و به پیروزی برسیم.
کوثری با بیان اینکه در بحث واردات منافع زیادی برای برخی از افراد وجود دارد، اظهار کرد: با قطع واردات و هزینه کردن پول آن در بخش تولید زمینه کار و تولید و اشتغال در کشور فراهم می شود. وی تاکید کرد: هدف از اقتصاد مقاومتی نخوردن و ریاضت کشی که برخی افراد آن را بیان می کنند، نیست بلکه هدف تقویت تولید ملی است.
کوثری گفت: اگر بچه حزب اللهی ها وارد کار اقتصادی شدند بلافاصله برخی افراد دنیا طلب که با تفکر لیبرالی میلیاردها تومان پول را می برند، می گویند که شما باید عبادت و جنگ کنید.
وی یادآور شد: همانطور که از صفر شروع کردیم و به فناوری هسته ای رسیدم و هم اورانیوم 3.5درصد و هم 20 درصد را تولید کردیم در بحث اقتصاد مقاومتی نیز توجه و تاکید بر تولید، ارتقای کیفیت تولید و توانمندی خودمان در انجام کارها است.
کوثری اظهار کرد: گفتمان مقاومت باعث موفقیت و پیروزی های زیادی از صدر اسلام تا نهضت امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی ظهور و بروز کرده است.
وی تاکید کرد: هرجا ایستادگی و مقاومت نشان دادیم دشمن در اصل عقب نشینی کرده است.
کوثری گفت: رهبر معظم انقلاب در قالب اندیشه های اسلامی که الگوی ایشان امام حسین (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) است عمل کرده و با ترویج این روحیه در بین رزمندگان اسلام باعث شگفتی دشمن شدند.
وی افزود: این مقاومت تنها مقاومت با زور نیست بلکه مقاومت ما براساس اندیشه الهی و الگوی ما امام حسین (ع) است.
این عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم گفت: گفتمان مقاومت، به معنی مقاومت درمقابل زورگویان، زیاده خواهان و کسانی است که از طریق زور و به صورت غیرمنطقی می خواهند به همه چیز برسند.
وی اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان و مستکبران جهان باعث شد تحریم ها را برعلیه ما بیشتر کنند ولی ما با مقاومت و روحیه انقلابی و جهادی این تحریم ها را دور زدیم.
کوثری گفت: همانطور که در بحث موشکی ،هسته ای و نانوتکنولوژی امروز در دنیا حرف داریم، مگر می شود که نتوانیم در فناوری خودرو وارد عمل شویم.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: گفتمان مقاومت همواره در عرصه های مختلفی مورد توجه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
سهراب انبارکی اظهارکرد: گفتمان مقاومت در عرصه سیاسی به معنی دیپلماسی سیاسی، در اقتصاد اقتصاد مقاومتی و در فرهنگ به معنی مقاومت فرهنگی است.
وی تصریح کرد: هرگاه نگاه مقاومت را داشته ایم انقلاب اسلامی موفق بوده است و هرگاه کارگزاران ذره ای از نگاه مقاومت فاصله گرفتند انقلاب همواره با مشکل روبه رو شده است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید