Performancing Metrics

فصل آینده با نام جدید می آییم | اتاق خبر
کد خبر: 348403
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1395 - 16:22
عباسی:
مدیر‌عامل جدید سیاه‌جامگان تاکید کرد که نام این تیم در فصل آینده به نام تغییر می‌کند و قصد ایجاد یک هویت بین‌المللی برای این شهر دارد.

اتاق خبر: مدیر‌عامل جدید سیاه‌جامگان تاکید کرد که نام این تیم در فصل آینده به نام " مشهد" تغییر می‌کند و قصد ایجاد یک هویت بین‌المللی برای این شهر دارد.

 

علی عباسی درباره تمدید قرارداد با فرهاد کاظمی برای هدایت سیاه‌جامگان و خواسته‌های این مربی، اظها‌ر کرد: خواسته‌های کاظمی غیر معقول نبودند، او خواستار تسویه حساب با بازیکنان و ایجاد زیر ساخت‌های باشگاه بود. ما به جمع بندی‌های لازم رسیده‌ایم و تا پایان خرداد ماه وضعیت تمدید قرارداد و جذب بازیکنان نیز مشخص خواهد شد.

 

او ا‌ضافه‌ کرد‌: فرهاد کاظمی در جلسه با مسئولان شهر هم حضور داشت و ان‌شا‌ء‌الله با حمایت مسئولان در لیگ جدید گام بلندی را در راستای تحقق برنامه پنج ساله‌مان بر می داریم. امسال به دنبال مطرح شدن هستیم و می‌خواهیم رتبه تک رقمی و بهتر از سال گذشته را کسب کنیم. خراسان تنها استان کشور است که در عرصه فو‌تبا‌ل بین‌المللی حضور آن چنانی نداشته است.

 

مدیر‌عامل جدید سیاه‌جامگان درباره این که چه زمانی نقل و انتقالات را شروع خواهند کرد، گفت: شروع رسمی نقل و انتقالات از 25 خرداد ماه است و اگر بحث‌هایی هم در این روزها مطرح می‌شود به خاطر بعد تبلیغاتی آن است. ما هم از هفته‌ آینده وضعیت بازیکنان را مشخص خواهیم کرد و ا گر قراردادی هم بسته شود آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

 

عباسی با اشاره به شروع تمرینات سیاه‌جامگان از اول تیر ماه، افزود: یک اردوی پانزده تا بیست روزه در یکی از کشورهای اروپایی خواهیم داشت که به احتمال زیاد این اردو در ترکیه برگزار می‌شود. البته چند کشور دیگر هم پیشنهاد شده، اما احتمال برگزاری اردو در ترکیه بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

 

مدیر‌عامل این باشگاه درباره این که بحث‌های زیادی هم درباره تغییر نام سیاه‌جامگان صورت گرفته و این که بالاخره این تیم با چه نامی در فصل آینده حضور خواهد داشت، تاکید کرد: سال آینده با نام "مشهد" در مسابقات حاضر می‌شویم. اکثر تیم‌های دنیا با نام شهرشان حاضر می‌شوند و ما هم این کار را انجام می‌دهیم. هویت مشهد با نام "امام رضا (ع)" پیوند خورده ، اما ما قصد داریم در بعد بین‌المللی هم مشهد را معرفی کنیم.

 

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با رضا عنایتی هم برای فصل آینده صحبتی داشته‌اند، گفت: هنوز هیچ صحبتی با بازیکنان صورت نگرفته و از هفته‌ آینده وضعیت قراردادها مشخص می‌شود.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید