Performancing Metrics

وضعیت «وحید امیری» و باشگاه آینده‌اش هم‌چنان نامعلوم | اتاق خبر
کد خبر: 349370
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1395 - 08:11
مدیر برنامه‌های وحید امیری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گوید این بازیکن در آرامش کامل تیم جدیدش را انتخاب می‌کند و هنوز تکلیف تیم آینده او مشخص نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مدیر برنامه‌های وحید امیری درباره آخرین وضعیت این بازیکن، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: امیری در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاضر در اردوی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی حضور دارد و هیچ تصمیمی درباره تیم آینده‌اش نگرفته است.  او پس از پایان اردوی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی در آرامش کامل درباره تیم آینده‌اش تصمیم گیری خواهد کرد. هر کسی که امیری را بشناسد می داند که او بازیکن باهوشی است و مطمئنا بهترین گزینه را برای آینده‌اش انتخاب خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف امیری مشخص می‌‌‌‌‌‌‌شود خاطر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. شاید تا پنجشنبه و شاید هم تا چند روز زمان ببرد، اما آن چیزی که مهم است این است که امیری پس از پایان اردوی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی چند روزی زمان نیاز دارد تا فکر  کند تا تیم آینده اش را انتخاب  کند.

انتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید