Performancing Metrics

۳۳۲ میلیارد ریال اعتبار به آبرسانی روستاهای یزد اختصاص یافت | اتاق خبر
کد خبر: 350669
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 01:24
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد از اختصاص ۳۳۲ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به آبرسانی روستاهای استان یزد خبر داد.

اتاق خبر:محمدرضا حاتمی با اشاره به وضعیت آب در روستاهای استان یزد امسال بحرانی تر از سال گذشته خواهد بود، اعتبارات صندوق توسعه ملی را اقدامی مهم  برای آبرسانی به روستاها دانست و اظهار داشت: ۳۳۲ میلیارد ریال از محل این صندوق برای آبرسانی به روستاهای استان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: پایان سال گذشته بخشی از این اعتبار به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برای ساخت و تکمیل مجتمع های آبرسانی اختصاص یافت.

وی همچنین تصریح کرد: امسال نیز پیشنهاد اعتباری بالغ بر هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی در حوزه آب شرب روستایی استان یزد را داریم.

حاتمی عنوان کرد: با تخصیص کامل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بیش از ۷۲ هزار نفر در ۱۱۵ روستای استان، آبرسانی شده و ۱۴ مجتمع آبرسانی و ۱۱ پروژه تک روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد یادآور شد: در حال حاضر هزار و ۱۹۴ روستای استان یزد با جمعیتی بیش از ۲۷۰ هزار نفر از آب آشامیدنی مناسب و سالم برخوردار شده اند.

به گزارش مهر، در حال حاضر آب شرب روستاهای استان یزد از ۳۳۱ حلقه چاه، ۴۷ رشته قنات و ۱۵ دهنه چشمه تامین می شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید