Performancing Metrics

استقلال خوزستان را به تمام تیم‌ها ترجیح دادم | اتاق خبر
کد خبر: 351105
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 08:05
طیبی:
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی‌خواهم به عنوان یک بازیکن ذخیره در تیم ملی باشم و می‌خواهم بجنگم تا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد طیبی اظهار کرد: زمانی که سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم شد به من گفت که به تو نیاز دارم و انتظار دارم که تیم را جمع کنی. البته خارج از این مسایل، من خودم را جزو خانواده استقلال خوزستان می‌دانم.

وی بیان کرد: به هر حال با توجه به این که هواداران تیم هم دوست داشتند که در استقلال خوزستان بمانم، ترجیح دادم که این جا بمانم. قرارداد مالی‌ای که تیم های دیگر به من پیشنهاد دادند خیلی بیشتر از استقلال خوزستان بود، البته هنوز در خصوص وضعیت مالی با استقلال خوزستان صحبت نکرده‌ام و فقط به خاطر تعصبی که به خوزستان داشتم، در تیم ماندم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بالای شش، هفت پیشنهاد از تیم‌هایی مانند استقلال و همچنین از فولاد داشتم ولی در نهایت استقلال خوزستان را به تمام این تیم‌ها ترجیح دادم.

وی در ادامه در خصوص تغییر در راس کادر فنی تیم استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: آقای ویسی مربی بزرگی است و همه می‌دانند که او بزرگ و کاربلد است ولی آقای پورموسوی هم مربی خوبی است و باید به او اعتماد کنیم، چراکه از نظر فنی مربی خوبی است. به هر حال باید هوای او را داشته باشیم.

طیبی افزود: تیم ما چیزی از تیم فصل گذشته‌مان کم ندارد و حتی تقویت و بهتر هم شده است و حرف‌های بسیاری، هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا داریم. اصلا شک نکنید که استقلال خوزستان می‌تواند در فصل پیش‌رو نیز در رده های بالای جدول قرار بگیرد.

وی گفت: در حال حاضر چهار بازیکن استقلال خوزستان در تیم ملی هستند و باید بگویم تیم ما هیچ چیزی از سایر تیم‌ها کم ندارد و تیم خوبی است و همان طور که سال قبل نشان دادیم فوتبال به اسم و نام نیست و به تلاش است، در فصل جاری هم تلاش می‌کنیم تا در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

این بازیکن خوزستانی در خصوص وضعیتش در تیم ملی ایران نیز عنوان کرد: خدا را شکر در حال حاضر همه چیز خوب است و باید از آقای کیروش که به من اعتماد کرد و میدان داد، قدردانی کنم و امیدوارم جواب اعتماد او را بدهم. امیدوارم ایران نیز هم به جام ملت‌های آسیا و هم جام جهانی صعود کند.

وی افزود: من نمی‌خواهم به عنوان یک بازیکن ذخیره در تیم ملی باشم و می‌خواهم بجنگم تا در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرم و به این موضوع هم خیلی امیدوارم. تمام تلاشم را می کنم و با انگیزه بالا تمرین می‌کنم تا بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم. کی‌روش واقعا مربی بزرگی است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید