Performancing Metrics

۲۸۰ روستای کرمانشاه مشکل آب شرب دارند | اتاق خبر
کد خبر: 352650
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 13:40
فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به مشکل آب شرب ۲۸۰ روستای شهرستان، گفت: در حال حاضر ۵۶ روستا به صورت سیار آبرسانی می شوند.

اتاق خبر: فضل الله رنجبر، رفع مشکلات آب شرب روستاها از مسائل مورد توجه ویژه دولت است و در شهرستان کرمانشاه نیز این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.

وی افزود: حدود ۷۵ درصد روستاهای شهرستان از آب شرب برخوردار هستند که باید با تخصیص اعتبار نسبت به جبران کمبودهای این حوزه تلاش شود.

فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای تکمیل ۱۳ مجتمع آبرسانی شهرستان به اعتبار ۱۷ میلیارد تومان نیاز است که با بهره برداری از آنها به ۲۷۸ روستای فاقد آب شرب آبرسانی خواهد شد.

رنجبر همچنین از آبرسانی سیار به ۵۶ روستای شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه های آبرسانی بخش عمده ای از این روستاها از طرح شبکه آبرسانی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ روستای شهرستان مشکل آب شرب دارند، افزود: امیدوار هستیم با توجه ویژه دولت به تامین آب شرب مناطق روستایی مشکل آب این روستاها نیز رفع شود.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به مشکل وجود انشعابات غیر مجاز در سطح روستاها، برخورد با این مشکل را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این راستا بیش از یک هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی که تعدادی از آنها تا کنون قطع شده و برای تعدادی نیز جریمه صادر شده است.

رنجبر همچنین از آبرسانی به ۱۲ روستای بخش سرفیروزآباد کرمانشاه توسط بسیج سازندگی خبر داد و افزود: این اقدام می تواند در راستای محرومیت زدایی از این مناطق بسیار حائز اهمیت باشد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید