Performancing Metrics

عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه علاج مشکلات نظام است | اتاق خبر
کد خبر: 354207
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 22:01
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان امر مورد تاکید مقام معظم رهبری راه علاج مشکلات کشور است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته در کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاهی اظهار داشت: تاکید مقام عظمی ولایت تدوین و تعیین نقشه راه و برنامه برای ۲۰ سال آینده دانشگاه‌های کشور است.

آیت‌الله علما توجه همگان به بیانات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید آویزه گوش همگان باشد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عزت و اقتدار به راه خود ادامه دهد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه حفظ استقلال و مبانی اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری، روسای دانشگاه‌ها و روحانیون و بسیج باید اتاق فکر در دانشگاه‌ها را تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه رشد و جهش علمی، ایجاد فضای استقلال و انقلابی و دین در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: روسا و اساتید دانشگاهی باید برای پیشرفت همه جانبه دلسوزانه کار کنند و دین را محور قرار دهند.

خطیب جمعه کرمانشاه متذکر شد: به برکت خون مطهر شهدا امروز دانشگاه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضایی آرام مسیر پیشرفت و توسعه و اقتدار را طی می‌کنند.

هویت اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها برجسته شود

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به حیله‌ و مکر استکبار برای بر هم زدن و نابودی دولت‌های اسلامی گفت: استکبار هرگز از دسیسه و توطئه برای ضربه زدن به حکومت‌های اسلامی دست بر نمی‌دارد همچنانکه دست نشاندگان استکبار در بحرین ظلم و ستم به مردم روا داشته و حتی به شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین رحم نکرده است.

خطیب جمعه کرمانشاه خروج از رکود، تقویت بخش تولید و صنعت و معدن و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را راه علاج مشکلات کشور و به ویژه استان کرمانشاه دانست.

امام جمعه کرمانشاه تدریس علوم با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی در دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: دانشجویان امانت خانواده‌ها هستند و باید هویت اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها برجسته شود و دانشجویان در این فضا دروس علمی را با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی فراگیرند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه آینده کشور در دست دانشگاه‌ها است، تاکید کرد: آموزه‌های دین مبین اسلام در دوران ۸ ساله دفاع مقدس کشور را در برابر هجوم و دسیسه بیگانگان حفظ کرد و لذا نخبگان باید برای ارتقا سطح علمی دانشگاه‌ها احساس وظیفه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین بیان کرد: امسال نیز باید همچون سال‌های گذشته با اقتدار و شکوه هر چه تمام‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته باشیم و نمایش اقتدار و حضور دشمن شکنانه را به منصه ظهور رسانیم.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید