Performancing Metrics

مرغ منجمد در بازار اردبیل عرضه شود | اتاق خبر
کد خبر: 355781
تاریخ انتشار: 10 تیر 1395 - 05:19
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل به ضرورت توزیع مرغ منجمد در بازار استان به دلیل ماندگاری بالا تأکید کرد.

اتاق خبر: بهلول تکلوی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرغ گرم در بازار احتمال فسادپذیری بیشتری به نسبت مرغ منجمد دارد، اضافه کرد: بارها مشاهده شده مرغ تاریخ گذشته به کبابی‌ها عرضه می شود.

وی افزود: زمانی مرغ بدون بسته‌بندی به فروش می‌رفت و در خصوص سلامت گوشت آن اطمینان و اعتمادی وجود نداشت اما در حال حاضر عرضه گوشت مرغ به صورت بسته‌بندی است و مصرف‌کننده می‌تواند زمان کشتار، کیفیت گوشت و سلامت آن را ارزیابی کند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با تأکید به اینکه در مقایسه با مرغ گرم، مرغ منجمد می‌تواند ماندگاری بیشتر و سلامت بهتری داشته باشد، به طرح پیشنهاد توزیع مرغ منجمد در بازار اشاره کرد.

تکلوی متذکر شد: مرغ منجمد بسته‌بندی شده تا یک سال قابل  مصرف است و به لحاظ اقتصادی نیز می‌تواند صرفه‌جویی میلیاردی به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: این طرح از سوی جهاد کشاورزی استان پیگیری می‌شود تا به عنوان یکی از طرح‌های توسعه صنعت طیور استان به مرحله اجرا درآید.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید