Performancing Metrics

مشکلی برای امضای قرارداد نداشتم | اتاق خبر
کد خبر: 356852
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 23:25
ابراهیمی:
هافبک تیم فوتبال استقلال می گوید که مشکلی برای امضای قرار داد با استقلال نداشت.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امید ابراهیمی پس از ثبت عقد قراردادش با باشگاه استقلال، اظهار کرد: من مشکلی برای ثبت قرارداد نداشتم. خوشحالم که بازیکن استقلال هستم. پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم.

وی افزود: امسال واقعا تیم خوبی هم از نظر بازیکن و هم از نظر کادرفنی بسته‌ایم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در بهترین شرایط بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ابراهیمی درباره این که گفته می‌شود با وجود داشتن قرارداد میلیاردی با استقلال تمدید کرده است، اظهار کرد: من  از چند تیم پیشنهاد داشتم و نمی‌توانم بگویم که پیشنهادی وجود نداشت، اما علاقه ام به استقلال و هوادارانش باعث شد که قراردادم را تمدید کنم. فکر می‌کنم امسال، سال متفاوتی است و تیم خوبی بسته شده است. کادرفنی و بازیکنان نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند و مدیریت باشگاه هم باید شرایطی را به وجود آورد که هواداران را خوشحال کنیم، چرا که آنها سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه‌ داد: در دو سال گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم و فکر می‌کنم امسال زمانی است که می‌توانیم هواداران را خوشحال کنیم.

ابراهیمی درباره این که عده‌ای هم می‌گویند پیشنهاد میلیاردی وجود نداشته است و او قصد بالا بردن مبلغ قراردادش را داشته، گفت: پیشنهاد خارجی داشتم، اما یک روز خودم تصمیم گرفتم و استقلال را انتخاب کردم. دوست داشتم در استقلال بازی کنم و به نظرم بهترین تصمیم را گرفتم. من با هیچ کسی به بن بست نرسیده‌ام.

او ادامه‌ داد: بعد از حضور منصوریان در استقلال، او با من تماس گرفت و من هم تصمیم گرفتم به استقلال کمک کنم. البته بحث کمک کردن نیست و قلبا دوست داشتم در استقلال بمانم و از تصمیم خودم خوشحال هستم.

ابراهیمی درباره این که اگر سجاد شهباززاده به ترکیه برود، آیا هواداران استقلال رفتاری مانند هواداران پرسپولیس با این بازیکن خواهند داشت، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم که این اتفاق نمی‌افتد. همه بازیکنان برای باشگاه‌هایشان زحمت می‌کشند و این رفتارها درست نیست. مطمئنا سجاد دو سال خوب را با استقلال داشته است و اگر روزی هم از  استقلال جدا شود همه او را حمایت خواهند کرد  و او را دوست خواهند داشت.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید