Performancing Metrics

شهادت ۲ کودک و زخمی شدن چند شهروند در شهرک شیعه نشین «الزهراء» | اتاق خبر
کد خبر: 357577
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 09:48
بر اثر حملات موشکی گروه های مسلح به شهرک شیعه نشین «الزهراء» واقع در حومه شهر حلب، ۲ کودک شهید و چندین تَن دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از العهد، به دنبال حملات موشکی گروه های مسلح به شهرک شیعه نشین «الزهرا» در حومه حلب چندین نفر شهید و زخمی شدند.

بر اساس این گزارش در پی حملات موشکی گروه های مسلح به مناطق مسکونی در شهرک شیعه نشین «الزهراء» واقع در حومه شمالی حلب ۲ کودک شهید و شمار دیگری از شهروندان نیز زخمی شدند.

در همین راستا گروه های مسلح نیز اطراف منطقه تحت محاصره کفریا را در حومه شمالی ادلب هدف حملات موشکی قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت مالی به این منطقه شد.

از سوی دیگر ارتش سوریه نیز حمله عناصر تروریستی داعش به نقاطی در اطراف منطقه المبعوجه واقع در حومه شرقی حلب را ناکام گذاشت و با تروریست ها درگیر شد.

همچنین در ادامه اختلافات داخلی میان عناصر مسلح با تروریست ها، گروه تروریستی داعش مواضع متعلق به گروه های مسلح را در حومه شمالی شهر حلب هدف حملات خمپاره ای قرار داد.

به علاوه درگیری ها میان گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد و گروه تروریستی-تکفیری داعش در ۲ جبهه الجنحات و جارز در حومه شمالی شهر حلب تشدید شده است.

94105

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید