Performancing Metrics

مقابله با کالای قاچاق را از قاچاقچیان بزرگ شروع کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 358004
تاریخ انتشار: 20 تیر 1395 - 12:49
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان از تعطیلی ۷۰ درصد تولیدی های پوشاک خبر داد و گفت: حجم بالایی از پوشاک ایرانی در انبارها، انباشت شده است.

به گزارش اتاق خبر، جواد درودیان نقوسیان درباره آماده باش سازمان تعزیرات برای مقابله با کالای قاچاق در بازار پوشاک با بیان این که مبارزه با قاچاق کالا امری پسندیده است و باید جلوی ورود کالای قاچاق به کشور گرفته شود اما چرا شروع این کار از خرده فروشی ها شروع می شود، افزود: اگرچه برخورد با عرضه کالای قاچاق اثرگذار است اما مبارزه و برخورد با کالای قاچاق باید از مبدا و منشاء صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۰ درصد تولیدی های پوشاک تعطیل شده اند، گفت: کانتینر کانتینر کالای قاچاق وارد کشور می شود که اتفاقا می بینند و می دانند اما چشم روی هم می گذارند و جلوی آنها را نمی گیرند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان به این نکته اشاره کرد که اصناف تولیدکننده به سراغ کالای قاچاق نمی روند و صرفا عده ای که به دنبال سود بیشتر هستند و پوشاک ۵ هزار تومانی را ۱۵ هزار تومان به فروش می رسانند، به دنبال کالای قاچاق می دَوند.

وی گفت: در همین کشورهای همسایه ، واردکنندگان کالای قاچاق را دار زدند و بقیه حساب کار دستشان آمد، ما هم باید برخورد و مقابله با کالای قاچاق را از قاچاقچیان بزرگ شروع کنیم.

منبع: اتاق اصناف ایران

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید