Performancing Metrics

پنج تن میگو قاچاق دربوشهر کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 358346
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 09:08
معاون صید اداره کل شیلات استان بوشهرگفت: پنج تن میگو قاچاق که بصورت غیرمجاز صید شده بود، دراین استان کشف شد.

اتاق خبر:عباس آهنگر مقدم روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا، افزود: این میزان میگو با توقیف دو دستگاه خودرو در ورودی شهر بوشهر کشف شد.
وی اضافه کرد: با توجه به ممنوع بودن صید میگو دراین فصل دراستان بوشهر، میگوهای موجود در بازار این استان مربوط به استانهای همجواراست که بصورت غیرمجاز صید و قاچاقی وارد این استان شده است.
معاون صید اداره کل شیلات استان بوشهر اظهارکرد: در روزهای اخیر شش شناور در شهرستان دیر به علت انجام غیرقانونی صید میگو دراین بندر توقیف و مراحل قانونی تخلف صورت گرفته در مورد آنها در دست اقدام است.
آهنگر مقدم ادامه داد: هم اینک ماموران بازرسی و گشت دریایی شیلات استان بوشهر درآبهای خلیج فارس در حوزه این استان درحال گشت زنی هستند و اگر شناوری را در حال صید غیرمجاز ببینند، توقیف خواهند کرد.
وی بیان کرد: هنوز زمان صید قانونی میگو در استان بوشهر مشخص نشده وشناورهای بازرسی و محققان شیلات استان در حال بررسی برای تعیین زمان صید قانونی هستند.
صید میگو هر ساله در مردادماه آغاز و به مدت حدود 45 روز ادامه دارد و در مابقی طول سال برای حفط ذخایر این آبزی و جلوگیری از تخریب زیستگاه و بچه میگوها صید آن ممنوع است.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید