Performancing Metrics

حسن زاده بی معرفتی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 359793
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 15:10
افضل:
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با غیر حرفه‌ای خواندن پیوستن حسن زاده به گیتی پسند از شرط عجیب او برای رفتن به مس پرده بر داشت.

دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و حفاری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره پیوستن علی اصغر حسن زاده به گیتی پسند اصفهان، اظهار کرد: ما از دو ماه پیش با حسن زاده مورد مذاکره شدیم و او حتی در تمرینات ما هم شرکت کرد. حال این که با گیتی پسند قرارداد بسته است از بی معرفتی اوست. او پنجشنبه با من صحبت کرد و گفت  باشگاه به من بی احترامی کرده است و می‌خواهم بروم.  او می‌گوید که باشگاه شما حرفه‌ای نیست! من هم گفتم که رفتنت برایم اهمیتی ندارد.

او افزود: ما دو ماه با این بازیکن صحبت کردیم و او در عرض دو روز تصمیم می‌گیرد و می‌گوید شما حرفه‌ای نیستید! محسن حسن زاده، برادر اصغر که سرمربی تیم شهرداری ساوه است و مدیر برنامه‌های اوست، می‌گوید شما در حد قهرمانی نیستید. نمی دانم این آقا خودش کجا کار کرده که می‌گوید  در حد قهرمانی نیستید.

سرمربی مس سونگون با اشاره به این که جدایی حسن زاده برنامه‌ریزی شده بود، اظهار کرد: طوری طراحی کرده بودند که  حسن زاده امسال در مس سونگون نباشد. این طراحی هم از طریق خودش و هم از سوی اصفهانی‌ها بود. در اردوی تیم ‌ملی مدام در گوش او خواندند و رایش را زدند. البته کار گیتی پسندی‌ها مشکلی نداشت چون حسن زاده با ما قرارداد نبسته بود، اما وقتی خود حسن زاده می‌گوید تا به من چک ندهید قراردادی نمی‌بندم پس بی احترامی از سوی خودش بوده نه باشگاه. کدام باشگاه به بازیکن قبل از قرارداد چک می‌دهد؟  

افضل در ادامه با بیان این که حسن زاده بد جوری دستمان را در پوست گردو گذاشت گفت: او ابتدا برای پیوستن به  مس شرط گذاشت و گفت با فلانی مشکل دارم و اگر او باشد من نیستم. ما هم مشکل را حل کردیم و بهترین بازیکن تیم را فرستادیم رفت. اگر می‌دانستیم قرار است این اتفاق رخ دهد فکری به حال تیم می‌کردیم. ما تصور می‌کردیم حسن زاده حرفه‌ای است، اما این گونه نبود. به‌ هر حال مدیرعامل باشگاه  نزدیک به  دو ماه است که  به دلیل بیماری شدید در بیمارستان بستری بوده و حسن زاده باید این شرایط را درک می‌کرد.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید