Performancing Metrics

رشد ۴۴ درصدی اجرای شبکه گازرسانی در آذربایجان شرقی | اتاق خبر
کد خبر: 360077
تاریخ انتشار: 28 تیر 1395 - 22:30
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از رشد ۴۴ درصدی اجرای شبکه گازرسانی در این استان خبر داد.

اتاق خبر: ولی اله دینی شامگاه یکشنبه با اعلام این مطلب گفت: با تلاش و همت کارکنان و متخصصان عوامل اجرایی و پیمانکاران این شرکت در سه ماه اول سال جاری بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی در اقصی نقاط استان اجرا گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۴ درصدی برخوردار بوده است.

وی در ادامه افزود: حجم شبکه گذاری شهری و روستایی در سطح استان بیش از ۱۷ هزار و ۹۰۸ کیلومتر بوده که از این میزان هفت هزار و ۲۶۷ کیلومتر مربوط به شبکه گذاری شهری و ۱۰ هزار و ۶۴۱ کیلومتر شبکه گذاری در روستاهای استان صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین از بهره مندی ۶۲ شهر و یکهزار و ۴۹۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۷ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهر ه مند هستند.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری ۱۰ هزار و ۵۴۰ مشترک به تعداد مشترکین شرکت گاز در آذربایجان شرقی افزوده شده که از این تعداد سه هزار و ۶۷ مشترک روستایی و هفت هزار و ۴۷۳ مشترک ساکن مناطق شهری بوده اند.

دینی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۲۶۹ روستای استان در مرحله اجرا، ۲۷۴ روستای استان در مرحله انتخاب پیمانکار و ۳۸ روستا در مرحله طراحی است که با اتمام این پروژه ها درصد گازرسانی در سطح استان به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید