Performancing Metrics

۷۱۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شد | اتاق خبر
کد خبر: 360086
تاریخ انتشار: 28 تیر 1395 - 23:48
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: تاکنون ۷۱۶ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۴۲۱ هزار ریال از مطالبات کشاورزان مازندران بابت تحویل گندم به مراکز خرید پرداخت شده است.

اتاق خبر: سید محمد جعفری پیش از ظهر دوشنبه در نشست با مدیر شعب بانک کشاورزی استان اظهار داشت: پیگیری‌های مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران برای تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان گندم‌کار قابل‌تقدیر و قدردانی است و با توجه به تخصصی بودن بانک کشاورزی خواهان همکاری بیشتر با این بانک هستیم.

جعفری در ادامه به خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان اشاره کرد و گفت: از آغاز فصل خرید گندم تاکنون بیش از ۱۰۴هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شد و بانک کشاورزی نیز به‌عنوان بانک عامل همکاری و تعامل بسیار مناسبی در فرآیند خرید تضمینی گندم داشته است.

مهندس جعفری ضمن تأکید بر روند پیگیری‌های لازم جهت واریزی مطالبات گندم کاران استان توسط بانک عامل اظهار داشت: تاکنون ۷۱۶ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۴۲۱ هزار ریال از مطالبات کشاورزان مازندران بابت تحویل گندم به مراکز خرید توسط سامانه ویژه خرید تضمینی محصولات کشاورزی پرداخت شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید