Performancing Metrics

کریکت حتی در فروشگاه‌های ورزشی شناخته شده نیست | اتاق خبر
کد خبر: 360601
تاریخ انتشار: 31 تیر 1395 - 11:53
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور:
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: کریکت حتی در فروشگاه‌های ورزشی شناخته شده نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد علیپور در مجمع انتخاباتی انجمن‌های ورزشی استان اظهار کرد: این فدراسیون یکی از پرجمعیت‌ترین فدراسیون‌های کشور است و هم‌اکنون 1800 انجمن، کمیته و هیئت در سطح استان‌های کشور فعالیت دارند.

وی افزود: 16 انجمن و 41 رشته ورزشی در فدراسیون فعال است و 67 ورزشکار ملی‌پوش از این تعداد انجمن و رشته ورزشی انتخاب شده‌اند.

وی عنوان کرد: حجم گسترده‌ای از برنامه‌ها را در بین فدارسیون‌ها داریم و افتخار می‌کنم که اعضای انجمن‌ها و هیئت‌ها بدون دریافت حقوق و چشم‌داشت مالی، حتی با امکانات شخصی در راستای توسعه رشته‌های زیرمجموعه فعالیت دارند.

علیپور با اشاره به اینکه بسیاری از رشته‌های ورزشی شناخته شده هستند، گفت: در این بین رشته‌هایی نظیر کریکت حتی در فروشگاه‌های ورزشی شناخته شده، نیست و در تلاش هستیم تا رشته‌های فدراسیون را به خوبی تبلیغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های شهرستانی به عنوان خط مقدم فدراسیون نقش موثر و مستقیم در شناسایی و پرورش استعدادهای نخبه هستند و تعامل بین اعضای هیئت‌های شهرستانی سبب شده که به پیشرفت قابل توجهی دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های استانی در فعالیت چشمگیر رشته‌های ورزشی در سطح جامعه تلاش کنند، گفت: جذب حامی مالی، بهره‌مندی از پیشکسوتان و صاحب‌نظران و برنامه‌ریزی مدون و منسجم به همراه آموزش‌های فراگیر از ملزومات اجرایی در استان‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در مجمع انتخاباتی انجمن‌های ورزشی از پتانسیل بالای استان در این رشته خبر داد.

رسول منعم اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته شاهد توفیقات زیادی بودیم و میزبانی خوب مسابقات آسیایی اُو اسپرت گواه این است.

وی با بیان اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی از فعالیت خوبی برخوردار است و در مدت‌کوتاه از فعالیت خود توانسته در سطح ملی عملکرد خوبی داشته باشد، افزود: فعالیت رشته های مختلف ورزشی در رشته دارت، سپک تاکرا و ورزش‌های هوایی گواه ظرفیت‌های بالای هیئت در این خصوص است.

وی بیان کرد: امیدوارم امروز هر کسی سکان هدایت را در دست گرفت برای رشد و اعتلای این ورزش تلاش کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه کسب 2 سهمیه پارالمپیک در رشته‌های والیبال نشسته و دو و میدانی نابینایان در روزهای اخیر و 2 سهمیه المپیک در رشته‌های دومیدانی و تیراندازی را از توفیقات استان برشمرد و گفت: عادل برقعی و خدابنده‌لو 2 داور و مربی به ترتیب در رشته تنیس و تیراندازی به عنوان نماینده ایران در مسابقات المپیک حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: حمایت اداره ورزش و جوانان استان همدان از هیئت‌های ورزشی بسیار ویژه است و برای رشد و اعتلای ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی از کسب 750 عنوان کشوری، 30 عنوان جهانی، 20 عنوان آسیایی و 18 عنوان بین‌المللی توسط جوانان و افتخارآفرینان این استان در سال گذشته خبر داد.

منعم به چشم‌انداز اصلی ورزش استان اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های بسیار مهم، ارتقاء جایگاه ورزش استان در عرصه‌های منطقه‌ای، جهانی و بین‌المللی با تأمین و توسعه ورزش قهرمانی است.

وی در ادامه اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی باید به سمت حامیان بخش خصوصی پیش بروند و بتوانند با جذب و مشارکت حامیان مالی، در توسعه رشته‌های ورزشی تلاش کنند.

وی بیان کرد: هیئت انجمن‌های ورزشی از گستره فعالیت پرشماری برخوردار است و انتظار داریم به لحاظ جذب ورزشکار نیز تلاش دوچندان صورت بگیرد.

در پایان این مجمع مجید حمدیه با 13 رأی به مدت چهار به عنوان رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی همدان انتخاب شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید