Performancing Metrics

تفاهم نامه مشترک صندوق بیمه کشاورزی و بیمه آسیا | اتاق خبر
کد خبر: 360887
تاریخ انتشار: 2 مرداد 1395 - 11:49
به منظور بهره ­گیری بیشتر کشاورزان از خدمات متنوع بیمه­ای تفاهم نامه مشترکی با شرکت سهامی بیمه آسیا مبادله شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی بیمه آسیا نشست مشترکی با هدف ارتقای شاخص ضریب نفوذ بیمه، همکاری در خصوص ارائه طرح­های بیمه­­ای مشترک، مشارکت در ارائه برنامه­های تبلیغی و اطلاع رسانی در روز شنبه 26 تیرماه 95 با حضور مهندس حسن­نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی و دکتر کاردگر مدیرعامل شرکت سهامی بیمه آسیا در محل ستاد صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه که شماری از مدیران ارشد ستادی صندوق بیمه کشاورزی و بیمه آسیا حضور داشتند، نخست دکتر رحمانی رئیس اداره کل امور نمایندگی­ها و کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی، از پیشینه تعاملات فی ما بین در زمینه جبران خسارات کشاورزان توسط بیمه آسیا با پشتیبانی و حمایت صندوق بیمه کشاورزی گزارش مبسوطی ارائه نمود.

در ادامه این جلسه مهندس حسن نژاد ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته به تشریح وضعیت و جایگاه کنونی صندوق بیمه کشاورزی ایران در مقیاس جهانی پرداخت و از آمادگی و اراده نظام بیمه کشاورزی درتعامل، مشارکت و بهره گیری حداکثری از ظرفیت مجموعه صنعت بیمه کشور در جهت حمایت هر چه بیشتر از بخش کشاورزی و منابع طبیعی سخن گفت و از این رویکرد مشترک استقبال و بر لزوم توسعه این همکاری­ها تأکید نمود.

سپس دکتر کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا با تأثیرگذار دانستن بخش کشاورزی در اقتصاد کشور بر لزوم تبادل دانش بیمه­ای و هم افزایی هر دو مجموعه تأکید و بر لزوم تشکیل کارگروهی کارشناسی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در بخش کشاورزی مطالبی را بیان داشت.

در پایان این نشست پس از توشیح مسؤولین دو طرف، تفاهم نامه به عنوان سند همکاری متقابل، مبادله گردید.

گفتنی است معرف و عامل اجرایی این تفاهم نامه آقای سیف مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای به آفرین نیک بود که با جدیت در این زمینه پی گیری نموده است.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید