Performancing Metrics

پاداش 20 میلیون تومانی برای کیانوش رستمی و سهراب مرادی | اتاق خبر
کد خبر: 361293
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 17:45
مدیرعامل ذوب آهن المپیکی های وزنه برداری را شارژ کرد
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اهداء 20 میلیون تومان پاداش نقدی به کیانوش رستمی و سهراب مرادی، قبل از اعزام این دو ملی‌پوش به ریو آنها را شارژ روحی کرد.

كيانوش رستمي

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عصر امروز سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان که خود از قهرمانان وزنه برداری ایران به شمار می رود با حضور در فدراسیون وزنه برداری و دیدار با علی مرادی رییس این مجموعه از نگاه ویژه و حمایتی باشگاه ذوب آهن اصفهان به کاروان المپیکی کشورمان قبل و بعد از اعزام به بازی های المپیک 2016 ریو خبر داد.

سعید آذری رییس هیات وزنه برداری استان اصفهان که خود از پیشکسوتان وزنه برداری ایران به شمار می رود، ضمن قدردانی از برنامه ریزی و حمایت های رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به جهت کسب بهترین نتایج درآوردگاه معتبر المپیک ، نگاه مجموعه مدیریتی باشگاه ذوب آهن اصفهان را نگاهی حمایتی از قهرمانان و افتخارآفرینان کاروان ایران در بازی های المپیک 2016 ریو اعلام کرد.

برهمین اساس؛ مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان و رییس هیات وزنه برداری این استان با پرداخت 40 میلیون تومان وجه نقد به 2 قهرمان و نماینده شایسته وزنه برداری ایران در بازی های المپیک ریو کیانوش رستمی (20 میلیون تومان) و سهراب مرادی (20 میلیون تومان) این دو وزنه بردار پرامید کشورمان را قبل از عزیمت به ریو از لحاظ روحی شارژ کرد.

کیانوش رستمی در لیگ برتر فصل 94 عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان بود و سهراب مرادی نیز اهل استان اصفهان است و بعنوان تنها اصفهانی که در رشته وزنه برداری موفق به کسب مجوز حضور در بازی های المپیک 2016 ریو را شده است پاداش ویژه ای  از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان و رییس هیات وزنه برداری این استان دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید